Social Icons

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Χρήστος Τορβάς (Νέος Πρόεδρος Φούρνων ): Συνεργαζόμαστε για μία κοινότητα, πιο ελκυστική πιο μοντέρνα πιο καινοτόμα".

 Την Πέμπτη (09/11) πραγματοποιήθηκε η κλήρωση για την προεδρία στο χωριό των Φούρνων για την θέση του Προέδρου στην δημοτική κοινότητα.

Ως γνωστόν στις αυτοσιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου ισοψήφισαν ο Χρήστος Τορβάς και η Κωνσταντίνα Δημαράκη με 70 ψήφους και οι δυο.

Ο Χρήστος Τορβάς με αναρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γνωστοποίησε το αποτέλεσμα της κλήρωσης που τον ανέδειξε τον επόμενο για την επόμενη πενταετία   και φανερά χαρούμενος δήλωσε: 

"Αγαπητοί συγχωριανοί της κοινότητας των αγαπημένων μας σε όλους Φούρνων.. Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη, και τις ευχαριστίες μου προς εσάς, για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε ,εκλέγοντας με ως νέο πρόεδρο της κοινότητας μας. Η εκλογή αυτή δεν ανήκει σε μένα, αλλά σε εσάς καθώς αντιπροσωπεύει την εκφρασμένη βούληση σας για δράση και πρόοδο. Συνεργαζόμαστε λοιπόν όλοι μαζί, και με αυτό το κοινό Όραμα για μία κοινότητα, πιο ελκυστική πιο μοντέρνα πιο καινοτόμα. Να είστε σίγουροι ότι θα είμαι πάντα δεκτικός και ανοιχτός στις απόψεις και τις ενδεχόμενες ανησυχίες σας..

Ευχαριστώ και πάλι για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί σας, για την ευημερία και την εξέλιξη του πανέμορφου χωριού μας.

Με εκτίμηση και αγάπη

Τορβάς Χρήστος.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates