Social Icons

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Γκούντγουϊν: «Έπαθα θρόμβωση απ' το εμβόλιο, το ΝΒΑ μου είπε να το αποκρύψω»!

 Ο Μπράντον Γκούντγουϊν σε δηλώσεις του αποκάλυψε πως διαγνώστηκε με θρόμβωση λόγω του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, με τους ιθύνοντες του ΝΒΑ να ζητούν από τον άσο των Χοκς να αποκρύψει το περιστατικό.

Η αποκάλυψη του Γκούντγουϊν ήρθε να «ταράξει» τα νερά στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, με τον 26χρονο γκαρντ να τονίζει χαρακτηριστικά: "Αρρώστησα και απλώς δεν μπορούσα να αναρρώσω. Πονούσα συνεχώς στην πλάτη και ήμουν απίστευτα κουρασμένος, αισθάνθηκα ότι δεν μπορούσα καν να τρέξω πάνω-κάτω το γήπεδο. Πονούσα πάρα πολύ και είπα να πάω στον γιατρό και τότε διαγνώστηκα με θρόμβους. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε έναν μήνα. Ήμουν μία χαρά μέχρι τότε, μέχρι να κάνω το εμβόλιο".

Ενώ στη συνέχεια δήλωσε: "Ναι, το εμβόλιο μου τελείωσε την σεζόν, 1000%. Ο κόσμος προσπαθούσε να μου πει ότι δεν έφταιγε το εμβόλιο. Να μην το πω σε κανέναν. Και σκεφτόμουν, γιατί; Δεν ξέρετε τι συμβαίνει".

Μένει πλέον να φανεί αν θα υπάρξει κάποια τοποθέτηση από την πλευρά των ανθρώπων της λίγκας μετά την αποκάλυψη του Γκούντγουϊν, σε ένα θέμα που «καίει» το ΝΒΑ και έχει διχάσει παίκτες και παράγοντες.

ΠΗΓΗ : www.sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates