Social Icons

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Τάσος Λάμπρου : "Kαλή δημιουργική και παραγωγική θητεία με αποτελεσματικό και χρήσιμο έργο για την τοπική μας κοινωνία και τους Δημότες μας."

 Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους φίλους μας.

Χθές στην αίθουσα εκδηλώσεων του Λυκείου Κρανιδίου πραγματοποιήθηκε η ορκομωσία του Δημάρχου,του Δημοτικού συμβουλίου και των κοινοτικών συμβούλων για την Δημοτική περίοδο 2024-2028.
Από την πλευρά μου θα ήθελα να ευχηθώ καλή δημιουργική και παραγωγική θητεία με αποτελεσματικό και χρήσιμο έργο για την τοπική μας κοινωνία και τους Δημότες μας.
Επίσης να καλοσορισω τους νέους αιρετούς που για πρώτη φορά θα ασκήσουν τα καθήκοντα τους, εύχομαι να αγαπήσουν τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,να συμμετέχουν ενεργά στα συλλογικά όργανα Διοίκησης του Δήμου και των κοινοτήτων ,να ενεργούν πάντα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Εγώ από την πλευρά μου μέσα από μακρόχρονη εμπειρία μου θα συνεχίζω παρεμβαίνω με τις απόψεις μου,με τις θέσεις μου,με τις παρατηρήσεις μου στα μεγάλα και κρίσιμα θέματα που απασχολούν την τοπική μας κοινωνία.Η μάχη των ιδεών συνεχίζεται και μέσα από την διαλεκτική μέθοδο θέση - αντίθεση - σύνθεση πετυχαίνουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα έτσι αναδεικνύονται όλες οι πτυχές των προβλημάτων και των λύσεων.
Εμείς επιμένουμε ότι για να πετύχει ο πολιτικός θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης απαιτείται να διαθέτει οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους με ταυτόχρονη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από την κεντρική διοίκηση ,η άρνηση αυτής της διεκδίκησης προκαλεί τις διαχρονικές παθογένειες της, μια ανακύκλωση προβλημάτων, με μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής που έχει ανάγκη ο κάθε Δήμος, η κάθε τοπική κοινωνία.
Άρα το κρίσιμο είναι, το πολιτικό πλαίσιο στο οποίο θα λειτουργήσει ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης απαιτείται να διεκδικήσουν τις πάγιες θέσεις σύμφωνα με τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων των Ο .Τ.Α (ΚΕΔΕ -ΠΕΔ)
Καλή θητεία σε όλους μας
Καλά Χριστούγεννα.
Τάσος Λάμπρου
Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates