Social Icons

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

Αργύρης Λυμπερόπουλος : Παραιτούμαι από γενικός αρχηγός-Εγώ δεν θέλω να είμαι γλάστρα κανενός .


Την παραίτησή του από το πόστο του Γενικού Αρχηγού της ομάδας υπέβαλε πριν
από λίγο ο Αργύρης Λυμπερόπουλος με αφορμή την απόφαση απόλυσης του προπονητή της ομάδας Θανάση Στάικου.

Το κείμενο

Πρός το Δ.Σ. της Ενωσης Ερμιονίδας

Μετά το συμβούλιο της Τρίτης 23/10/2018 και αφού επί 2,5 ώρες συζητήσαμε κάποια θέματα , ένα εκ των οποίων ήταν και αυτό της αλλαγής προπονητή , χωρίς να παρθεί γι αυτό καμία απόφαση , φεύγοντας από το ΔΣ διαπίστωσα ότι επί τόσες ώρες παιζόταν από ορισμένους μία κακή παράσταση , που δεν τόλμησαν να πούν τα πράγματα με το όνομά τουςκαι ότι όλα αυτά που λέγαμε ήταν αερολογίες , γιατί η ( σκιώδης) διοίκηση είχε καταλήξει στην αντικατάσταση του προπονητή και είχε συμφωνήσει μαζί του. Για του λόγου το αληθές μου τηλεφώνησε μετά από μισή ώρα ο πρόεδρος και μου ανακοίνωσε το γεγονός.

Μετά από όλα αυτά και επειδή εγώ δεν θέλω να είμαι γλάστρα κανενός , ούτε αυλοκόλακας κανενός, παραιτούμαι από Γενικός Αρχηγός και βέβαια από μέλος αυτής της ανύπαρκτης διοίκησης.
Εύχομαι στην ομάδα να πάει όσο γίνεται καλύτερα και να πετύχει τους στόχους της .

Αργύρης Λυμπερόπουλος 

Υ,Γ. Πάντα πιστός στην ΕΝΩΣΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ όσο υφίσταται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates