Social Icons

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Αγγελική Λούμη-Γιαννικοπούλου:"Eυχαριστώ εσάς που αναγνωρίσατε το έργο μου και αυτή την αναγνώριση την εισπράττω καθημερινά."

 

Αγαπημένοι μου,

ολοκληρώνοντας  τη θητεία μου ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού με πολλή δουλειά και πείσμα,

προσπάθησα αυτά τα τέσσερα τελευταία χρόνια, παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις, να αναδείξω την Ερμιονίδα σε έναν top of mind προοσρισμό.

Με εμπνευσμένες προσπάθειες και κινήσεις διατηρήθηκε ζωντανή η εικόνα του τόπου μας στη συνείδηση των επισκεπτών κατά την διάρκεια της πανδημίας και τα πεπραγμένα της τετραετίας 2019-2023, καθώς και τα επίσημα τουριστικά μεγέθη δείχνουν την εντυπωσιακή ανάκαμψη, την αύξηση εσόδων και των αφίξεων και την προβολή αυθεντικών εμπειριών που προσφέρει η Ερμιονίδα στον σύγχρονο ταξιδιώτη.

Παρέα με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς βαδίσαμε πάνω στους στρατηγικούς άξονες που είχαν τεθεί και είχαν θέσει τα θεμέλια της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Ερμιονίδας.

Έχοντας αυτό ως βάση, προσπάθησα να δώσω περισσότερη έμφαση στην συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας στο τουριστικό γίγνεσθαι. Έτσι, στο διάστημα αυτό των τεσσάρων ετών της θητείας μου, ολοκληρώσαμε μια σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες, οι οποίες είναι γνωστές και τις γνωρίζετε όλοι, αφού κάθε φορά αναφερόμουν με κάθε λεπτομέρεια σ’αυτές.

Φυσικά, υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να ολοκληρωθούν και άλλα που πρέπει να ξεκινήσουν. Ο Δήμος Ερμιονίδας παρουσιάζει όντως μεγαλύτερη τουριστική κίνηση από παλιότερα, όμως υπολείπεται από το να χαρακτηριστεί ΄΄προορισμός 365 ημερών΄΄ και σε αυτό το σημείο απαιτείται η ουσιαστική συνεργασία όλων των φορέων του Τουρισμού.

Τα αποτελέσματα αυτά, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων,  είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. 

Κατάφερα να συνεργαστώ με τους καλύτερους πάνω στον τομέα του Τουρισμού, την μέχρι πρότινος Υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, την νυν Υφυπουργό Τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη, τον Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Πελοποννήσου Άννα Καλογεροπούλου , τους οποίους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις γνώσεις που μου μεταλαμπάδευσαν, που πίστεψαν στις ικανότητες μου και με βοήθησαν προς τη σωστή κατεύθυνση!

Ευχαριστώ επίσης μέσα από την καρδιά μου την Έβελυν Καμβισίδη, την Μπουμπού Ασημάκου, την Κατερίνα Γιατράκου, την Νέλλη Εξαρχάκου, την Κανέλλα Καράμπελα και τον Θάνο Μιχελόγγονα  για την άνευ όρων βοήθειά τους.

Ευχαριστώ τους παραγωγούς, τους τυποποιητές, όσους προσέφεραν σε κάθε έκθεση τα τοπικά μας προϊόντα, τους Συλλόγους και όλους τους φορείς του Τουρισμού της Ερμιονίδας για την άριστη συνεργασία και την δοτικότητα τους!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής του Δήμου Ερμιονίδας και ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο που πίστεψε σε εμένα και με την καλή του κουβέντα μου έδινε δύναμη να πάμε ένα βήμα παραπάνω αυτόν τον τόπο!

Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο που μου εμπιστεύθηκε αυτή την νευραλγική και ουσιαστική θέση.

Πάνω από όλα όμως ευχαριστώ εσάς που αναγνωρίσατε το έργο μου και αυτή την αναγνώριση την εισπράττω καθημερινά.

Το ζητούμενο για μένα ήταν πάντα ένα, η Ερμιονίδα ψηλά εκεί ακριβώς που της αξίζει!

Τα πάντα είναι Τουρισμός στην Ερμιονίδα!

Παραδίδω την φήμη της Ερμιονίδας πολύ πιο ισχυρή, πιο δυνατή και την συγκεκριμένη θέση πιο παρεμβατική.

Εύχομαι σε όλους καλή και δημιουργική θητεία!

#angelikiloumi #visitermionida

 

Αγγελική Λούμη Γιαννικοπούλου

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates