Social Icons

Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Δυνατή Ερμιονίδα: Δήλωση υποψηφιότητας του Δαμιανού Μ. Κουτούβαλη.



Συνδημότισσες και συνδημότες.


Συμμετέχω και σε αυτές τις Δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου ως υποψήφιος Δημοτικός
Σύμβουλος Ερμιονίδας στο ψηφοδέλτιο της <<ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ>> με επικεφαλής τον Γιάννη Γεωργόπουλο, όπου μου έκανε και αυτή τη φορά την τιμή να με συμπεριλάβει στην δυνατή ομάδα του.
Η θητεία μου την τελευταία 5ετία ως Τοπικός Σύμβουλος της κοινότητας Ερμιόνης από την θέση της αντιπολίτευσης, μου έδωσε την ευκαιρία να δω στην πραγματική τους διάσταση τα προβλήματα και τις ανάγκες των δημοτών του τόπου μας.
Ως αντιπολίτευση και μειονότητα στο τοπικό συμβούλιο Ερμιόνης, στήριξα καθετί θετικό, αλλά και δεν δίστασα να αντιταχθώ σε ότι θεώρησα ζημιογόνο και λάθος για τον τόπο. Επίσης συμμετείχα ενεργά και ανιδιοτελώς σε κάθε πολιτιστικό δρώμενο, είτε ως μέλος του Μουσικού Συλλόγου, είτε μέσα από την επαγγελματική μου δραστηριότητα ως ξυλουργός.
Ζητώ λοιπόν να με εμπιστευτείτε και να στηρίξετε την δυνατή μου συμμετοχή και προσπάθεια με την ψήφο σας, ώστε ως Σύμβουλος της Δημοτικής Αρχής και Δήμαρχο τον Γιάννη Γεωργόπουλο, να μπορέσω να προσφέρω πιο ουσιαστικά και αποφασιστικά στα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα του Δήμου Ερμιονίδας.
Γιατί ο τόπος μας μπορεί καλύτερα.

Με εκτίμηση,
Δαμιανός Μ. Κουτούβαλης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates