Social Icons

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Χρήστος Καραϊσκος: “Πιστεύω στον τόπο μου και έχω τη θέληση και το όραμα για τη βελτίωση του”.

Είναι ένα νέο πρόσωπο με δυνατές σπουδές και ένα εξαιρετικό βιογραφικό.
Υπηρετεί την Δικαιοσύνη και έχει τις προοπτικές για μια λαμπρή σταδιοδρομία στην μάχιμη Δικηγορία.

Ο Χρήστος Καραϊσκος, διεκδικεί την ψήφο των Ερμιονιδέων στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου και δεσμεύεται στους συμπατριώτες του, να είναι διαρκώς στο πλευρό τους,
«με όλες μου τις δυνάμεις και την ισχυρή θέληση για τη βελτίωση του τόπου μας» λέει χαρακτηριστικά.

Διεκδικείς την ψήφο των Δημοτών της Ερμιονίδας. Γιατί να σε ψηφίσουν οι συμπατριώτες σου; τι διαφορετικό έχεις να τους προτείνεις;
  
Η αγάπη για τον τόπο μας και η επιθυμία μου να προσφέρω σε αυτόν με όλες μου τις δυνάμεις. Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου. Πιστεύω στον τόπο μου και έχω τη θέληση και το όραμα για τη βελτίωση του. Πιστεύω στη δύναμη της ομάδας του Τάσου Λάμπρου και στη συλλογικότητα που την διακρίνει. Ζητώντας τη στήριξη των συμπολιτών μου δεσμεύομαι να είμαι διαρκώς στο πλευρό τους, με όλες μου τις δυνάμεις και την ισχυρή θέληση για τη βελτίωση του τόπου μας.

Σε ποιον τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου Ερμιονίδας επιθυμείς να προσφέρεις;
  
Η λειτουργία του Δήμου είναι πολυδιάστατη. Η λήψη των αποφάσεων από το δημοτικό συμβούλιο και η υλοποίηση τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου αφορά πολλούς τομείς με τους οποίους πρέπει κάθε δημοτικός σύμβουλος να δραστηριοποιηθεί.
Σημασία έχει να αφοσιωθείς στο κοινό καλό και η κάθε ψήφος στο δημοτικό συμβούλιο να είναι τεκμηριωμένη και στην κατεύθυνση της ανάπτυξης. Τεχνικά έργα, τουριστική ανάπτυξη, αγροτική οικονομία, κοινωνική προσφορά, τέσσερις βασικοί τομείς στους οποίους επιθυμώ να εστιάσω και στους οποίους δεσμεύομαι ότι θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις και τις γνώσεις για το καλύτερο αποτέλεσμα.
  
Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται για να αποκτήσει η Ερμιονίδα τις προοπτικές που αξίζει;

Οι προοπτικές της Ερμιονίδας θα αξιοποιηθούν συνδυάζοντας το φυσικό κάλλος με το ανθρώπινο δυναμικό. Έμφαση θα πρέπει να δοθεί στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων Ερμιονίδας με βασικούς άξονες την παροχή πόσιμου νερού, την ενίσχυση καθαριότητας με έμφαση στην ανακύκλωση, τη συχνή και τακτική συντήρηση οδών και τη σύσταση γραφείου δημότη. Απαραίτητη είναι επίσης η οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας μέσω προώθησης του τουρισμού (ανάδειξη ιστορικών και αρχαιολογικών χώρων, προώθηση τοπικών παραδοσιακών προϊόντων, αγροτουρισμός) με σεβασμό πάντα στο φυσικό περιβάλλον και τις αξίες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates