Social Icons

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Αγγελική Λούμη-Γιαννικοπούλου: « Ο κόσμος θα με ψηφίσει, γιατί είμαι αυτό που βλέπει. Είμαι η Αγγελική που ζει και εργάζεται στο Πορτοχέλι…»

Νέα μητέρα, μαχητική, δυναμική και δραστήρια.

Στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές, θέτει τον εαυτό της για μια ακόμη φορά, στην κρίση των Ερμιονιδέων και τους ζητά να ανανεώσουν την σχέση εμπιστοσύνης που έχουν «καλλιεργήσει» όλα αυτά τα χρόνια που μετέχει ενεργά στα τοπικά δρώμενα ,απόρροια του πάθους που την διακρίνει για διαρκή προσφορά στον τόπο της και στους συμπολίτες της.
Η υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας κ. Αγγελική Λούμη-Γιαννικοπούλου, σε συνέντευξη που μας παραχώρησε, μιλάει για τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να συμπορευτεί με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Τάσο Λάμπρου και την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.
Τονίζει ότι ο αιρετός δεν πρέπει να ταυτίζεται με την εξουσία και να γαντζώνεται από αυτήν, δηλώνει έτοιμη να συνεισφέρει με όλες τις δυνάμεις τις στην προσπάθεια για το κοινό καλό και δεσμεύεται ενώπιον των συμπατριωτών της, που την στηρίζουν και την εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια , ότι θα συνεχίσει να μιλάει με τις πράξεις της, να είναι πάντα στο πλευρό τους:
«Είμαι εργατική, οργανωτική και συνεπής σε ότι αναλαμβάνω και έχω δεσμευτεί, ακόμα και με προσωπικό κόστος» λέει χαρακτηριστικά…

-Γιατί αποφάσισες να θέσεις υποψηφιότητα με την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. και τον Τάσο Λάμπρου;
-Το 2014 οι δημότες Ερμιονίδας με εξέλεξαν Δημοτική Σύμβουλο.
Αυτό σημαίνει πως συμμετείχα στα Δημοτικά Συμβούλια και έχω άποψη και εικόνα όλων των Δημοτικών συμβούλων, τόσο της συμπολίτευσης όσο και της αντιπολίτευσης κατά τη διάρκεια της πενταετίας. 
Παρατήρησα πως ο Τάσος Λάμπρου, άσκησε ουσιαστικά τον ρόλο του, από την θέση της αντιπολίτευσης, με σωστές τοποθετήσεις, με σκληρή κριτική, με συναινέσεις όπου χρειάζονταν, πάντα ενημερωμένος σωστά. 
Ανέδειξε θέματα, μέσω δελτίων τύπου, που κανένας δεν τόλμησε να αγγίξει. Έτσι οι Δημότες είχαν ενημέρωση για καίρια θέματα που τους αφορούν. Επιπλέον στο πρόσωπο του Τάσου Λάμπρου, βλέπω έναν καλό άνθρωπο, έναν καλό φίλο ο οποίος είναι δίπλα σε όποιον χρειαστεί την βοήθειά του και την συμβουλή του. Έχω ξαναπεί πολλές φορές πως ο Τάσος δεν θα είναι ο απρόσωπος και απόμακρος Δήμαρχος Ερμιονίδας. Θα είναι ο Τάσος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κρανίδι, ο Τάσος που τον γνωρίζουν όλοι και που θα έχουν το θάρρος να τον προσεγγίσουν για οτιδήποτε τους απασχολεί.

-Είχες πει στο παρελθόν, ότι ο αιρετός δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι ταυτισμένος με την εξουσία και να γαντζώνεται από αυτήν. Τι εννοούσες με την τοποθέτηση σου αυτή;
-Είπα το απλό και το αυτονόητο. Ο Δημότης έχει τον πρώτο λόγο. Αυτός επιλέγει, αυτός ψηφίζει, αυτός απαιτεί. Το σωστό είναι ο αιρετός, που τον έχεις εκλέξει εσύ και ο καθένας, να συμπεριφέρεται κατά την διάρκεια της θητείας του όπως συμπεριφέρονταν όταν σου ζητούσε την ψήφο προεκλογικά. Έλα όμως που δεν συμβαίνει αυτό ! Κατά ένα μεγάλο ποσοστό ταυτίζεται με την εξουσία, γαντζώνεται από αυτή και ξεχνάει για ποιο λόγο βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Ξεχνάει τις δεσμεύσεις του. Ξεχνάει ότι πρέπει να εργάζεται για τον Δημότη, να βρίσκει λύσεις στο πρόβλημά του, να απαντάει στα αιτήματά του και όχι να του κάνει επίθεση επειδή ζητάει τα αυτονόητα. Ο κόσμος πλέον έχει σωστή κρίση και αυτά τα φαινόμενα θα τα καταδικάσει γιατί γνωρίζει τα δικαιώματά του.

-Γιατί οι Δημότες της Ερμιονίδας να σε ψηφίσουν και να σε εκλέξουν Δημοτική Σύμβουλο του Δήμου Ερμιονίδας;
-Είμαι εργατική, οργανωτική και συνεπής σε ότι αναλαμβάνω και έχω δεσμευτεί, ακόμα και με προσωπικό κόστος. Λέω τα πράγματα με το όνομα τους και με επιχειρήματα γιατί απλά δεν έχω καμία εξάρτηση από τον Δήμο και δεν είμαι δέσμια οποιασδήποτε μορφής συμφερόντων. Δουλεύω για να ζήσω χωρίς να μου χαρίζεται τίποτα. Δεν έχω εισπράξει ούτε εγώ αλλά ούτε και ο άντρας μου μισό ευρώ από τον Δήμο, ποτέ. Ότι έχουμε προσφέρει το έχουμε κάνει εθελοντικά. Ο κόσμος με ψηφίζει για να δουλέψω για τον τόπο, όχι για να γεμίσω την τσέπη μου. Ο Δημότης λοιπόν θα με ψηφίσει γιατί είμαι αυτό που βλέπει. Είμαι η Αγγελική με τα καλά της και τα στραβά της, η Αγγελική που ζει και εργάζεται στο Πορτοχέλι, που θέλει να δει τον τόπο της αναπτυγμένο και όμορφο, γιατί της αρέσει το ωραίο, η Αγγελική η γυναίκα του Γιάννη , η μαμά του Χρήστου και του Οδυσσέα.

-Η Ερμιονίδα έχει αξιοποιήσει στο έπακρον το κεφάλαιο τουρισμός; Αν όχι, τι πιστεύεις πως χρειάζεται να γίνει, ώστε να αποκομίσει η περιοχή μας τα οφέλη από την εκμετάλλευση του τουριστικού προϊόντος; 
-Η τουριστική ανάπτυξη είναι η σημαντικότερη ελπίδα της Ερμιονίδας για άμεση επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας. Ο τουρισμός βοηθά στην ανάπτυξη της περιοχής. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα. Και αυτό γιατί για να αναπτυχθεί ο τουρισμός στην περιοχή μας χρειάζονται προϋποθέσεις και υποδομές. Για να προωθήσουμε τον τουρισμό πρέπει να έχουμε κάτι να δείξουμε , το οποίο θα στηρίζεται σε οργανωμένες δομές. 
Πρέπει να αξιοποιηθούν οι αρχαιολογικοί χώροι οι οποίοι είναι ανεκμετάλλευτοι και κάποιοι από αυτούς εμφανίζουν εικόνα πλήρους εγκατάλειψης όπως για παράδειγμα η ''Πόλη των Αλιέων'' εδώ στο Πορτοχέλι. Πρέπει να αξιοποιήσουμε τον φυσικό πλούτο της περιοχής για την μεγιστοποίηση των τουριστικών αφίξεων προωθώντας τον θαλάσσιο, τον καταδυτικό, τον περιπατητικό τουρισμό, ακόμα και τον αγροτουρισμό.
Πρέπει να αξιοποιηθεί ο ιστορικός πλούτος της περιοχής προωθώντας τον ιστορικό ,τον θρησκευτικό και τον γαστρονομικό τουρισμό.
Όλα αυτά μπορούν να γίνουν. Όμως απαιτείται δουλειά και οργάνωση. Και φυσικά μια ιεραρχία. Και μπορούν να γίνουν, με σύμπραξη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα χωρίς αγκυλώσεις και γραφειοκρατία. Χρειάζονται απλοποιημένες διαδικασίες, ταχύτητα στη λήψη των αποφάσεων και στρατηγικός σχεδιασμός.
Μπορώ να μιλάω ώρες για αυτό το θέμα γιατί όπως έχω ξαναπεί ονειρεύομαι μια Ερμιονίδα τουριστικά αναπτυγμένη. Ας μιλήσουν όμως οι πράξεις μου, αν και εφόσον με εμπιστευτεί ο κόσμος.

-Είσαι μια νέα γυναίκα και μητέρα. Πιστεύεις ότι τα νέα παιδιά μπορούν μετά το πέρας των σπουδών τους, να επιστρέψουν στην Ερμιονίδα;
Μπορεί ο τόπος μας να κρατήσει τα νέα παιδιά εδώ;
-Είμαι ρεαλίστρια και θα σου πω ότι με τις παρούσες συνθήκες, δεν μπορούν. Τουλάχιστον η πλειοψηφία. Δυστυχώς, οι υποδομές της περιοχές δεν μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά μας εδώ. Λείπουν αρκετά πράγματα από την περιοχή τα οποία θα ήταν ικανά να κάνουν ένα νέο, επαγγελματικά ευτυχισμένο εδώ, καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι πως θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να πραγματοποιηθεί αυτό το θαύμα γιατί και εγώ τα παιδιά μου, εδώ τα θέλω. Ποια μάνα δεν το θέλει αυτό, άλλωστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates