Social Icons

Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Αργυρώ Μουρμούρη-Σκαλτσά: “ Να δημιουργήσουμε το αύριο στον τόπο μας”


Είναι νέα και συμμετέχει στις Δημοτικές Εκλογές του Δήμου Ερμιονίδας,  για να
έχει την δική της συμβολή,  στη συνολική προσπάθεια που καταβάλει ο υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας και επικεφαλής της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. κ. Τάσος Λάμπρου, να αξιοποιήσει όλους τους συνεργάτες του, ώστε να εργαστούν από κοινού για την αλλαγή σελίδας στον τόπο μας.

Η κ. Αργυρώ Μουρμούρη-Σκαλτσά, σε συνέντευξη που μας παραχώρησε , εξηγεί τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να θέσει υποψηφιότητα και να διεκδικήσει την «ψήφο εμπιστοσύνης» των συμπατριωτών της.
Παράλληλα λέει σε ποιόν τομέα του Δήμου, επιθυμεί να έχει την δική της προσφορά και υποστηρίζει ότι οι νέοι μπορούν να δημιουργήσουν ένα καλύτερο αύριο για την Ερμιονίδα…
  
-Γιατί αποφάσισες να είσαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ;

-Αποφάσισα να συμμετέχω και να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία της Ερμιονίδας,  μαζί με τον Τάσο Λάμπρου,  επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας» ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ,  γιατί η άνω των 20 χρόνων επαγγελματική συνεργασία , μου δείχνει ότι είναι ένας έντιμος άνθρωπος , μεγάλος γνώστης των αυτοδιοικητικών θεμάτων και θεωρώ ότι έχει δημιουργήσει την πιο άξια και ικανή ομάδα ανθρώπων καθώς και ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πρόγραμμα για τον Δήμο μας.

 -Σε ποιο τομέα που άπτεται της λειτουργίας του δήμου επιθυμείς να προσφέρεις;

-Λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας και της ενασχόλησης μου με την εκπαίδευση ενηλίκων , με την διαχείριση και διεκδίκηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (ΕΣΠΑ),  θα μπορούσα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην εκπόνηση και υλοποίηση προγραμμάτων χρηματοδότησης για δημοτικά έργα , στην παιδεία και εκπαίδευση και στην επαγγελματική κατάρτιση.

 -Πως μπορεί η νέα γενιά να αλλάξει την εικόνα του Δήμου Ερμιονίδας;

-Είναι γνωστό ότι, οι νέοι είναι ότι πιο πολύτιμο έχει ο κόσμος μας για το μέλλον του. Είναι η ίδια η κοινωνία, η ελπίδα για το αύριο. Η εμπειρία μου στην εκπαίδευση,  μου δείχνει ότι πράγματι υπάρχει μεγάλο , πολύτιμο και ανεκμετάλλευτο ανθρώπινο κεφάλαιο που θα μπορούσε να χαρίσει τον δυναμισμό , την ορμή , τις νέες ιδέες και την μόρφωση του για να δημιουργήσουμε το αύριο στον τόπο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates