Social Icons

Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Σύλβια Γκερζελή-Αποστόλου: “Οι νέοι πρέπει να ενεργοποιηθούμε και να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του…”

Είναι νέα και έχει τις δικές της ιδέες και προτάσεις για τον Δήμο Ερμιονίδας.
Με σπουδές Αρχιτεκτονικής, στο πανεπιστήμιο Università degli Studi "G.
d'Annunzio", στην Πεσκάρα Ιταλίας, η κ. Σύλβια Γκερζελή-Αποστόλου, τονίζει την ανάγκη της ενεργοποίησης των νέων με στόχο να συμβάλλουν στο να αλλάξει η εικόνα της τοπικής μας κοινωνίας προς το καλύτερο.
«Η υποψηφιότητά μου καταδεικνύει την πηγή της κυριαρχίας του πολίτη, καθώς διδάσκει τη συναίνεση μέσα από σχέσεις ελευθερίας και ισότητας»,  λέει χαρακτηριστικά…
  
-Γιατί αποφάσισες να θέσεις υποψηφιότητα με την ΠΡΟΣΥΕΡ;

-Ακλούθησα το ένστικτο μου…
Πιστεύω ότι ο Τάσος Λάμπρου , δίνει την ευκαιρία στους νέους να προσφέρουν στον τόπο  και ως υπεύθυνη και ενεργή πολίτης,  αποφάσισα να προσπαθήσω για να αλλάξω κάτι προς το καλύτερο.
Ο συνδυασμός εμπειρίας και νέων ανθρώπων που συμπεριλαμβάνονται στο ψηφοδέλτιο της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. είναι για εμένα εχέγγυο προσφοράς .
Είμαι πεπεισμένη , ότι με την συνεργασία όλων μας, μπορούμε να πετύχουμε έργο που θα ωφελήσει την Ερμιονίδα.  

-Σε ποιόν τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου επιθυμείς να προσφέρεις;

-Η κοινωνία διαμορφώνει τον άνθρωπο κι ο άνθρωπος την κοινωνία. Επομένως , αποφασίζω με τη συνειδητή μου δράση , να βελτιώσω το περιβάλλον που θέλουμε να ζούμε , και να «οικοδομήσω» το μέλλον μας.
Είμαι συνεπώς έτοιμη να συνδράμω σε όποιον τομέα κι΄ αν μου ανατεθεί. Η προσπάθεια άλλωστε είναι συλλογική και προϋποθέτει συνθέσεις και ομαδική δουλειά.


-Πως πιστεύεις ότι η νέα γενιά μπορεί να συμβάλλει για να αλλάξει την εικόνα του Δήμου Ερμιονίδας;

-Οι νέοι πρέπει να ενεργοποιηθούμε και να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του .
Να αντιμετωπίσουμε τις αλλαγές που έχει επιφέρει η νέα κατάσταση που βιώνουμε και μέσα από ένα πλέγμα ρόλων και σχέσεων, να στηρίξουμε την αξία της δημοκρατίας.
Συνεπώς το πρώτο είναι η συμμετοχή.
Αν είμαστε ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες, θα έχουμε τη δυνατότητα με την παρουσία μας, τις προτάσεις μας και τις ιδέες μας , όχι μόνο να συμβάλλουμε για να αλλάξει προς το καλύτερο η εικόνα του Δήμου μας, αλλά να κάνουμε πράξη όλα όσα δικαιούμαστε και ονειρευόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates