Social Icons

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Θ.Τσιρόπουλος : "Eύχομαι στην ΚΟΡΩΝΊΔΑ ;oτι καλύτερο ,την έχω μέσα στην καρδιά μου"



Το οριστικό τέλος για την συνεργασία του με
την Κορωνίδα Κοιλάδας έβαλε ο Θανάσης Τσιρόπουλος με γραπτή του δήλωση στην προσωπική του σελίδα στο facebook πού αναφέρει

"Χθες ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα της Α κατηγορίας της Αργολίδας. Μετά από δυο συνεχόμενες αγωνιστικές περιόδους αποχωρώντας από την όμορφη Κοιλάδα θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου για την τεράστια προσπάθεια που έκαναν στον αγωνιστικό χώρο αλλά κυρίως για το ήθος που επέδειξαν.Την διοίκηση η οποία έκανε τα πάντα για να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της και μάλιστα την δύσκολη εποχή της κρίσης.Και τον φίλαθλο κόσμο ο οποίος μου συμπαραστάθηκε εμένα προσωπικά και ακόμα περισσότερο στην ομάδα.

Τέλος εύχομαι στην ΚΟΡΩΝΊΔΑ άτι καλύτερο ,την έχω μέσα στην καρδιά μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates