Social Icons

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Θοδωρής Γιακαλής: "Σημαντική ήταν η στήριξης του φίλαθλου κόσμου και της όλης κοινωνίας της περιοχής στο προσωπό μου"

 Με αφορμή την λήξη της συνεργασίας του με την ομάδα της Α.Ε.Ερμιονίδας ο πρώην προπονητής της Θοδωρής Γιακαλής ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook) την παρακάτω δήλωση:

Μετα τη ληξη της συνεργασίας μου με την Α.Ε. ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά, όλη τη διοίκηση του συλλόγου για την στήριξη στο πρόσωπο μου.
Ήταν ιδιαίτερη τιμή να προπονω αυτά τα 26 παλικάρια με υπέροχους συνεργάτες. Όλοι οι ποδοσφαιριστές μου έδειξαν απο τη πρωτη μέρα απόλυτο σεβασμό και ζεστασιά.
Ακόμη σημαντική ήταν η στήριξης του φίλαθλου κόσμου και της όλης κοινωνίας της περιοχής.
Τέλος θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη, ξεχωριστά, σε κάποια πρόσωπα που συμβάλλανε να ολοκληρωθεί η συνεργασία μου με ανθρωπιά και αξιοπρέπεια.
ΥΓ. Ήρθα σαν ξένος φεύγω σαν φίλος εις το επανιδείν
Με εκτίμηση,
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΙΑΚΑΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates