Social Icons

Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Μιχάλης Πελεκάνος : "Κάτι τέτοιες στιγμές και εικόνες με κάνουν να μη μπορώ να αποσυρθώ"

Με αφορμή τον αγώνα του Α.Ο.Ερμιονίδας με τον Α.Σ.Πέρα όπου οι γηπεδούχοι κέρδισαν και σε μεγάλο βαθμό αγκαλιάζουν και την παραμονή στην κατηγορία ο Μιχάλης Πελεκάνος ο οποίος στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα αγωνίστηκε τραυματίας και ήταν συγκλονιστικός έγραψεστην προσωπική του σελίδα στο Facebook:
"Κάτι τέτοιες στιγμές και εικόνες με κάνουν να μη μπορώ να αποσυρθώ… ευχαριστώ… ευχαριστώ την ομάδα μου ( συμπαίκτες προπονητή διοίκηση) για την συγκίνηση, το πάθος και τη δύναμη που μου προσφέρουν… έχω να δώσω αλλά έχω και να πάρω… για τους φιλάθλους τι να πω… ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΙ!

Σας ευχαριστώ που μου υπενθυμίζετε γιατί αγαπώ τόσο πολύ το μπάσκετ ακόμη και στα 40 (και τραυματίας)".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates