Social Icons

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Αγγελική Λούμη – Γιαννικοπούλου : "Κύριε Γανώση, μου θυμίζετε πολύ έντονα, πρακτικές και πολιτικές της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, στις οποίες είχα το σθένος να αντιταχθώ..."

 

Κύριε Πρόεδρε,

Με την δημόσια επιστολή, που μου αποστείλατε στις 03/03/2021 φαίνεται ότι ξεφεύγετε από τα

πολιτικά όρια, εισέρχεστε σε προσωπικές υποθέσεις και έχετε παρανοήσει τον ρόλο σας,  κάτι το οποίο δείχνει από μέρους σας έλλειψη επιχειρημάτων και πολιτική ανωριμότητα.

Λειτουργείτε σαν να είστε εσείς η ανώτερη αρχή του Δήμου και συνεπώς παίρνετε το δικαίωμα να δίνετε εντολές και εμείς οι υπόλοιποι (Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι κ.λ.π.) να σπεύδουμε να εκτελούμε τις εντολές σας!!! Προφανώς επιδιώκετε να δείχνετε στους δημότες ότι εσείς κινείτε τα νήματα του Δήμου και χωρίς εσάς η Ερμιόνη δεν θα είχε ούτε καθαριότητα ούτε φροντίδα.

Διαφεύγει της προσοχής σας το μέγιστο, ότι  ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Γεωργόπουλος πέτυχε την ίδρυση Δημοτικού Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο η Ερμιόνη αλλά και όλες οι άλλες Κοινότητες του Δήμου μας να είναι και καθαρές και φροντισμένες, γεγονός που είναι αδιαμφισβήτητο και αναγνωρίσιμο από όλους. Η Δημοτική Αρχή και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος είναι αυτοί  που φροντίζουν ώστε να είναι καθαρή  η Ερμιόνη κ. Γανώση και εσείς τους κάνετε αντιπολίτευση.

Γράφετε ότι ο Δήμαρχος ενημέρωσε στις 27/02/2021 τους πολίτες για τα πρόσφατα κρούσματα της πανδημίας ύστερα από 24 ώρες μετά τη δική σας δημόσια επιστολή. Λέτε δηλαδή ευθέως, ότι εσείς ήσασταν η αιτία της ανακοίνωσης του Δημάρχου.

Ξεχνάτε όμως ότι ο Δήμαρχος πριν τη δική σας επιστολή, μόνο για την πανδημία, έχει αναρτήσει δεκάδες ανακοινώσεις. Ο Δήμαρχος επομένως ενημερώνει όποτε πρέπει και όποτε έχει επίσημη ενημέρωση από τους αρμόδιους φορείς με υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Προφανώς δεν περιμένει από εσάς να του υποδείξετε τα καθήκοντά του.

Εσείς κ. Πρόεδρε εντέχνως εκμεταλλευτήκατε την χρονική συγκυρία που έγινε η ανακοίνωση του Δημάρχου για να πείτε ότι ο Δήμαρχος έτρεξε να κάνει ανακοινώσεις επειδή «σύρθηκε» από εσάς!!! Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτά που λέτε μόνον τους αφελείς θα μπορούσαν να πείσουν;

Θα έπρεπε να με ευχαριστείτε που σας έμαθα τι σημαίνει “αρμόδια για θέματα covid-19” και πώς λειτουργούν οι σχετικές διαδικασίες, τις οποίες παραδέχεστε ότι δεν γνωρίζατε και όχι να μου επιτίθεστε. Θα έπρεπε λοιπόν, πριν μου στείλετε την πρώτη επιστολή, να έχετε φροντίσει να ενημερωθείτε για τις αρμοδιότητές μου, διότι εκτός από ενημέρωση για τα κρούσματα covid-19 στον Δήμο μας, μου ζητούσατε να κλείσω λαϊκές αγορές, σχολεία, δρόμους και άλλες τέτοιες φαιδρότητες.

Στην επιστολή σας με κατηγορείτε ότι εγώ δεν είμαι ο συντάκτης της επιστολής μου και ότι απλώς την υπέγραψα. Αρκετά  φαιδρό, δεν νομίζετε; Εάν είχατε παρακολουθήσει τα κατά καιρούς δημοσιευμένα κείμενά μου, που είναι πολλά, θα είχατε αντιληφθεί το ύφος μου και τον τρόπο γραφής μου. Δεν χρειάζομαι συντάκτες, γραμματείς και φαρισαίους.

Μάλλον εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια. Εσείς έχετε στο Κοινοτικό Κατάστημα σύμβουλο που λειτουργεί εξωθεσμικά αλλά επίσημα και έχετε και άλλον συντάκτη των επιστολών σας, όπως φαίνεται από το ύφος των γραφόμενών σας.

Κύριε Πρόεδρε, απ’ ότι φαίνεται ο παρορμητικός χαρακτήρας σας, σας κάνει να συμπεριφέρεστε εριστικά, εκρηκτικά και αλαζονικά νομίζοντας ότι όλοι πρέπει να σας υπηρετούν σαν υποτελείς. Οι συγκυρίες απαιτούν συνεργασία, διάλογο, χαμηλούς τόνους και κατανόηση των υπαρχουσών αντικειμενικών δυσκολιών και όχι εγωισμούς, ρεβανσισμούς και τελεσίγραφα.

Όσα ειρωνικά γράφετε για την περιπλάνησή μου από παράταξη σε παράταξη, μάλλον πάλι κρίνετε από τις δικές σας επιλογές που ουδέποτε υπήρξαν πολιτικά σταθερές και συνεπείς. Κάντε πρώτα την αυτοκριτική σας και αφήστε εμένα, τους πλατάνους και τους κισσούς στην ησυχία τους. Σας θυμίζω ότι ο πλάτανος προσβάλλεται συχνά από μικρόβιο που δεν καταπολεμάται και το οποίο σταδιακά τον ξεραίνει, ενώ ο κισσός θεωρείται εξαιρετικά ανθεκτικό φυτό που προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες και καταστάσεις και είναι από τα πλέον δημοφιλή.

Μήπως αυτό αποζητάτε μέσω εμού; Την προβολή;

Επίσης, σας πληροφορώ ότι δεν έχω κανένα παράπονο σε σχέση με την άμισθη θέση μου. Μάλλον δεν γνωρίζετε και θα σας πληροφορήσω, για να μαθαίνετε, ότι ο Δήμαρχος μου πρότεινε έμμισθη θέση. Εγώ δεν την αποδέχθηκα  λόγω της εργασίας μου, η οποία, δόξα τω Θεώ, μου παρέχει μία αξιοπρεπή διαβίωση. Και σας θυμίζω πως από το 2014 που εκλέχθηκα για πρώτη φορά  Δημοτική Σύμβουλος  υπηρέτησα σε θέσεις ευθύνης του Δήμου, αμισθί.

Κύριε Γανώση, μου θυμίζετε πολύ έντονα, πρακτικές και πολιτικές της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, στις οποίες είχα το σθένος να αντιταχθώ, να καταδικάσω και να ανεξαρτητοποιηθώ, εγώ αλλά και πολλοί άλλοι. Και όπως κρίθηκε από το αποτέλεσμα των τελευταίων δημοτικών εκλογών, δικαιωθήκαμε πανηγυρικά γι’ αυτή μας την επιλογή.

Κύριε Γανώση, δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να απασχολήσετε στο μέλλον τους Δημότες της Ερμιονίδας με μια εκ νέου υποψηφιότητά σας, διότι δύο φορές που το τολμήσατε, χάσατε. Και το 2019 που δεν συμπεριληφθήκατε στο ψηφοδέλτιο της παράταξης του νυν Δημάρχου, ο κ. Γεωργόπουλος κέρδισε πανηγυρικά με τον αντικαταστάτη σας  κ. Ιωσήφ Μερτύρη, να παίρνει το διπλάσιο αριθμό ψήφων από εσάς. Οπότε δεν έχετε λόγο να καυχιέστε για κάτι.

Κ. Γανώση,

Είναι η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σας γιατί αφενός δεν αξίζει ο κόπος και αφετέρου έχω σοβαρότερα θέματα να ασχοληθώ. Δεν έχω δηλώσει ποτέ πολιτικός γιατί απλά δεν αισθάνομαι πως είμαι, σε αντίθεση με εσάς που ζείτε για τέτοια αξιώματα, λειτουργώντας ως Άρχοντας της Ερμιόνης.

Σας πληροφορώ πως με χαροποιούν ιδιαίτερα τα μηνύματα συμπαράστασης που εισπράττω από τους κατοίκους της Ερμιόνης για την στάση μου, το έργο μου, την συμπεριφορά μου και τις ικανότητές μου. Και επιτέλους σταματήστε να κρύβεστε πίσω από έναν θεσμό, αυτόν της Κοινότητας. Η Κοινότητα αποτελείται από επτά μέλη. Αναρωτιέμαι, συμφωνούν και τα υπόλοιπα έξι μέλη με τα γραφόμενά σας; Και αν συμφωνούν, θα τους παρακαλούσα να το δηλώσουν δημόσια.

Όσον αφορά στα αρνητικά και ειρωνικά σχόλια που έχουν σχέση με τις φωτογραφίες μου, σας πληροφορώ πως όλες θα είναι πάντα στο ίδιο ύφος. Δεν θα με δείτε με ταγιέρ. Ζήστε με αυτό! Και επιτέλους από εδώ και στο εξής να κάνετε αντιπολίτευση εκεί που πραγματικά θέλετε, ευθέως και όχι μέσω της πλαγίας οδού. Τολμήστε το. Μήπως θεωρείται πως επειδή είμαι γυναίκα δεν θα σας απαντήσω όπως σας αρμόζει ή ότι μπορείτε να σχολιάζετε τις φωτογραφίες μου με τρόπο που παραπέμπει αλλού;

Τέλος, θέλω να σας διαβεβαιώσω πως απολαμβάνω πολύ τα προνόμια ως φιλοξενούμενη και συνεργαζόμενη με την παράταξη του Δημάρχου. Σας εύχομαι να κατορθώσετε να νιώσετε και εσείς κάποια στιγμή στην ζωή σας, αυτό το συναίσθημα!

 

 

H Αντιδήμαρχος

 

Λούμη – Γιαννικοπούλου Αγγελική

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates