Social Icons

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Γιάννης Γεωργόπουλος : "Θα συνεχίσω να είμαι ο Δήμαρχος όλων των πολιτών, δίπλα στον καθένα, χωρίς εξαιρέσεις και διαχωρισμούς"

 Έπειτα από έναν μακρύ προεκλογικό αγώνα και μια δύσκολη αναμέτρηση, οι Δημότες της
Ερμιονίδας έδωσαν την εντολή σε εμένα, στους συνεργάτες μου και στην παράταξή μας “Δυνατή Ερμιονίδα”, να συνεχίσουμε το έργο μας και να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας για την επόμενη πενταετία.


Σε αυτές τις εκλογές υπάρχει μόνο ένας νικητής και αυτός είναι οι Δημότες της Ερμιονίδας, τους οποίους Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την ανανέωση της εμπιστοσύνης τους προς το πρόσωπό μου και προς τους συνεργάτες μου.

Όπως έπραξα κατά την πρώτη μου θητεία, έτσι και στην επόμενη, θα συνεχίσω να είμαι ο Δήμαρχος όλων των πολιτών, δίπλα στον καθένα, χωρίς εξαιρέσεις και διαχωρισμούς, ανεξάρτητα από κάθε παραταξιακή τοποθέτηση και πάνω από οποιαδήποτε προεκλογική αντιπαράθεση.

Αντίπαλοί μας είναι μόνο τα προβλήματα του τόπου μας και καλώ όλες τις δυνάμεις της τοπικής μας κοινωνίας να συνταχθούν μαζί μας, ώστε όλοι μαζί να προχωρήσουμε ενωμένοι για το καλό της Ερμιονίδας.

Γιατί ενωμένοι, σίγουρα μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση της πανέμορφης περιοχής μας.

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως την οικογένειά μου, την σύζυγό μου, την κόρη μου, τον γιό μου και την νύφη μου, για την αμέριστη στήριξη και συμπαράστασή τους.

Συνεχίζουμε Όλοι Μαζί ενωμένοι και προχωράμε μπροστά με σεμνότητα, ταπεινότητα και ανιδιοτέλεια, χωρίς εμπάθειες, με μόνο στόχο την πρόοδο και την ευημερία της Ερμιονίδας.

Σας Ευχαριστώ και σας καλώ Όλους δίπλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates