Social Icons

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

Δημήτρης Τουλής : «Επιζητούσα κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου με προοπτική για το μέλλον-Θέλουμε ο κόσμος να στηρίζει την ομάδα»

 Ο Δημήτρης Τουλής άφησε για πρώτη φορά τα... μέρη του για να συνεχίσει να κάνει αυτό που αγαπά, να παίξει μπάλα, επιλέγοντας ομάδα εκτός της Μακεδονίας, και το έπραξε αυτό για την ΑΕ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ, με στόχο να ανοίξει μια νέα «σελίδα» επιτυχιών στην καριέρα του. 

Ο νέος άσος της ομάδας μας είναι ανυπόμονος να μπει στους αγωνιστικούς χώρους και να «αποκαλυφθεί» στους φιλάθλους του συλλόγου μας.

«Ανυπομονώ να αρχίσουν τα παιχνίδια. Θέλω πολύ να αγωνιστώ με τη φανέλα της ΑΕ Ερμιονίδας και να παίξω στο γήπεδό μας», είναι τα λόγια του 22χρονου μέσου στο «ermionidafc.gr».

Για το τι έπαιξε ρόλο στο να πάρει τη απόφαση να έρθει στην Ερμιονίδα, ο Δημήτρης Τουλής υπογράμμισε: «Βασικός μου στόχος είναι να παίξω μπάλα και να έχω ενεργό ρόλο σε μια ομάδα, όπως και στους συλλόγους που έχω αγωνιστεί. Αυτό θέλω να επιτεχυθεί, βέβαια, και μέσα από τις προπονήσεις. Επιζητούσα κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου με προοπτική για το μέλλον. Είναι η πρώτη φορά που φεύγω από την ιδιαίτερη πατρίδα μου».

Για το τι τον κέρδισε από την ομάδα μας, ο Δημήτρης Τουλής επισήμανε: «Από την πρώτη στιγμή είδα με ενδιαφέρον την πρόταση που μου έγινε. Ήταν πολύ ευγενικοί μαζί μου και είναι πολύ θετικό ότι πρόκειται για έναν σύλλογο που παρέχει τα πάντα στους παίκτες και σε όσους δουλεύουν στην ομάδα».

Ο 22χρονος μέσος θέλησε να... συστηθεί αγωνιστικά στους φιλάθλους μας, δίνοντας, βέβαια, ραντεβού και στο γήπεδο, μετά από σχετική ερώτηση. «Αγωνίζομαι στον χώρο του κέντρου, κυρίως στη θέση "8". Μπορώ να παίξω και ως οργανωτής, στη θέση "10", αλλά και ως αμυντικό χαφ, στη θέση "6". Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να παλέψω για την ομάδα και σημασία έχει να πάει καλά ο σύλλογος. Φυσικά θα αγωνιστώ με βάση ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μας», ανέφερε.

Για την πρώτη του επαφή με τους νέους συμπαίκτες του ο Δημήτρης Τουλής επισήμανε: «Όλα τα παιδιά με καλωσόρισαν στην ομάδα και με έκαναν από την πρώτη στιγμή να νιώσω άνετα και οικεία. Είναι σημαντικό πως το κλίμα στην ομάδα είναι άριστο και οι παίκτες καλοί χαρακτήρες».

Ο 22χρονος χαφ έστειλε μήνυμα και στον κόσμο της Ερμιονίδας, υπογραμμίζοντας:

«Θέλουμε ο κόσμος να στηρίζει την ομάδα. Να είναι σίγουροι ότι οι παίκτες θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό για την ομάδα, ώστε όλοι μαζί να εκπληρώσουμε τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates