Social Icons

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Υποβλήθηκε σε επέμβαση ο Μύρτα του Φοίνικα Νέας Επιδαύρου.

 Σε χειρουργική επέμβαση στον  δεξιό αντίχειρα  υποβλήθηκε ο Φαμπιόν Μύρτα του Φοίνικα Νέας Επιδαύρου  προκειμένου να αποκατασταθεί η ζημιά που είχε υποστεί.

Την ανακοίνωση για την επέμβαση του Μύρτα έκανε μέσω ανάρτησης στο facebook η ομάδα του Φοίνικα .

 Ο ποδοσφαιριστής εδώ και μέρες είχε τεθεί εκτός πλάνων του Δημήτρη Κρεμμύδα  ενόψει των αγώνων του πρωταθλήματος .


Η ανάρτηση : 


"Σε επιτυχή εγχείρηση για την αποκατάσταση σπασίματος του Σκαφοειδους οστού στον δεξι αντίχειρα υποβλήθηκε χθες βραδυ ο τερματοφύλακας της ομάδος μας Φάμπιον Μύρτα .
Ο προεδρος, το Δ.Σ ,το τεχνικό επιτελείο και οι ποδοσφαιριστες της ομαδος μας του εύχονται περαστικά,ταχεια ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή κοντά στην ‘Οικογένεια ’ μας!!! "

Ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής αμέσως μετά την έξοδό του από το χειρουργείο έκανε ανάρτηση  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αναφέρει : 

"Τέλος καλό όλα καλά, και πως να μην είναι έχοντας στο πλάι μου 2 οικογένειές.
Η μια οι γονείς και τα αδέρφια μου και η άλλη η οικογένεια του Φοίνικας Νέας Επιδαύρου με προπονητικό επιτελείο, συμπαίκτες ακόμα και φίλαθλο κόσμο να με στηρίζουν και να μου δίνουν δύναμη και κουράγιο από την πρώτη στιγμή!
Και πάνω απ' όλα ο πρόεδρος μας Sozon Lamprianos ο οποίος έτρεξε για όλα και ήταν δίπλα μου απτην αρχή αυτής της περιπέτειας.
Ευχαριστώ πρόεδρε ευχαριστώ μάγκες, είμαι τυχερός που είμαι φέτος μαζί σας!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates