Social Icons

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.: O Αντώνης Αντωνόπουλος θα είναι υποψήφιος μαζί με τον Τάσο Λάμπρου για δεύτερη τετραετία.



Αγαπητές Συνδημότισσες, αγαπητοί Συνδημότες,
θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αποδέχτηκα την πρόταση του φίλου μου,
υποψήφιου Δημάρχου Ερμιονίδας Τάσου Λάμπρου και θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας» στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019.
Αν και υπέρμαχος της άποψης της ανανέωσης των ανθρώπων που ασχολούνται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, δεν μπορούσα να αρνηθώ την τιμητική πρόταση που μου έγινε και να συστρατευθώ στο πλευρό του Τάσου Λάμπρου για να δώσουμε από κοινού αυτή τον κρίσιμο αγώνα.
Με τον φίλο μου Τάσο Λάμπρου μας συνδέουν 20 χρόνια κοινής πορείας στην τοπική μας κοινωνία και στην τοπική αυτοδιοίκηση και θεωρώ ότι είναι η καταλληλότερη επιλογή για να αναλάβει τα καθήκοντα του Δημάρχου Ερμιονίδας από την 1η  Σεπτέμβριο 2019.
Δεσμεύομαι ότι και ως Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας θα είμαι υπέρμαχος της εναλλαγής των στελεχών σε θέσεις ευθύνης και διοίκησης του Δήμου, όπως έπραξα τα τελευταία 20 χρόνια, υπηρετώντας έτσι την αρχή της ανανέωσης και της συλλογικότητας.

Με Τιμή
Αντωνόπουλος Αντώνιος του Αθανασίου
Δρ Τοπογράφος Μηχανικός  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates