Social Icons

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Γ.ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ : " ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ"




Το ένατο παιγνίδι με τα χρώματα της ομάδας του της Ύδρας ήταν και το πιο τυχερό αφού στο 7ο λεπτό του αγώνα μετά από μια μπαλιά του συμπαίκτη του
Μιχάλη παίρνει την μπάλα μπαίνει στην περιοχή και με πλασέ στέλνει την μπάλα στα δίχτυα της Δρυόπης ανοίγοντας το σκορ για την ομάδα του . Ο λόγος είναι βέβαια  για τον δεκατετράχρονο επιθετικό της ομάδας της Ύδρας  Γιώργο Κυριακάκη.
«Αυτό το γκολ θέλω να το αφιερώσω στον προπονητή μου τον κύριο Μιχάλη Χατζηκωσταντίνου ο οποίος μου έχει δώσει άρα πολλές συμβουλές και οδηγίες και  είναι πάντα δίπλα μου όταν τον χρειάζομαι» μας είπε ο νεαρός στράικερ όταν τον ρωτήσαμε πού θέλει να αφιερώσει το πρώτο γκολ της καριέρας του .
Σε ερώτησή μας από ποια ηλικία ασχολείται με το ποδόσφαιρο ο νεαρός επιθετικός μας είπε « Ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο από επτά χρονών περίπου αλλά εδώ ναι δύο χρόνια προπονούμαι με την πρώτη ομάδα, όμως δεν είχα δικαίωμα συμμετοχής σε επίσημους αγώνες λόγω ηλικίας. Την φετινή χρονιά όμως  ξεκίνησα και έχω συμμετοχές»
Το ταλέντο του νεαρού επιθετικού έχει φτάσει μέχρι το προπονητικό κλιμάκιο της μικτής ομάδας νέων της ΕΠΣ Αργολίδας όπου είχε δεχτεί κλήσεις για να πάει για προπόνηση. « Ναι με είχαν ζητήσει να πάω για προπόνηση στο Ναύπλιο όμως είναι δύσκολο αφού έχω σχολείο και βέβαια  η απόσταση είναι μεγάλη».
Τέλος τον ρωτήσαμε γιατί η Ύδρα δεν κατάφερε στο φετινό πρωτάθλημα να πάρει την πρώτη θέση. «Στον πιο κρίσιμο αγώνα στο ντέρμπι της 12ης αγωνιστικής με αντίπαλο το Ηλιόκαστρο στην έδρα μας δεν καταφέραμε να κερδίσουμε αφού πέσαμε επάνω σε ένα πολύ καλό τερματοφύλακα της αντιπάλου ομάδας. Όμως έχουμε πολύ καλή ομάδα και πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι η χρονιά της Ύδρας και θα ανεβούμε στην Α2.»
Αυτός ήταν ο Γιώργος Κυριακάκης ένα νέο παιδί πού πιστεύουμε ότι το μέλλον του ανήκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates