Social Icons

Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Τοπική αυτοδιοίκηση – Το δικό μου μετερίζι




Του Βασίλη Σιδέρη, φυσικοθεραπευτή, θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου
Φίλοι και φίλες, ενόψει των προσεχών αυτοδιοικητικών εκλογών θέλω να μοιραστώ μαζί σας
σκέψεις και συναισθήματα που με πλημμυρίζουν. Πιστεύω ακράδαντα στην αξία της πολιτικής. Και έχω δοκιμάσει από πολλά πόστα, ένα από αυτά είναι και τα κόμματα. Κατανοώ την λειτουργία τους και μολονότι δεν συμφωνώ πάντα με την τακτική τους δεν τα απαξιώνω. Είναι θεσμός και πυλώνας της δημοκρατίας μας. Στην παρούσα φάση όμως θα ήθελα να σας μιλήσω για την τοπική αυτοδιοίκηση, την οποία με την εμπιστοσύνη σας, υπηρετώ τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.
Η πολιτική για μένα είναι μια παλιά ιστορία και οι περισσότεροι το γνωρίζετε αυτό. Έχουμε ξανασυναντηθεί σε παλαιότερες εκλογές. Με κάποιους συνοδοιπόρησα ενώ με κάποιους άλλους χώρισαν οι δρόμοι μας. Για μένα το πρόσημο είναι θετικό. Μέσα από την διαδρομή μου αυτή κατάφερα και έκανα φίλους πολλούς. Φίλους πραγματικούς όχι πολιτικούς φίλους. Όταν η κοινωνία απευθύνεται σε εσένα ως Βασίλη και όχι ως κ. Αντιπεριφερειάρχη ή κ. Πρόεδρε ΕΠΣΑ μάλλον η προσωπική σου πυξίδα δεν έχει χάσει τον προσανατολισμό της.
Ειδικά όμως με αφορμή τις προσεχείς εκλογές θα ήθελα να σας εκμυστηρευτώ την πίστη μου στον θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης και να φωνάξω δυνατά πως από όλες τις εκφράσεις συμμετοχής στα κοινά αυτή είναι η μεγάλη μου αγάπη. Η απευθείας, αναλλοίωτη, χωρίς μεσάζοντες επαφή με τους συντοπίτες μου και τα προβλήματά τους αποτελούν για εμένα τροφή για δουλειά. Τα μικρότερα και μεγαλύτερα προβλήματα και οι ελλείψεις των χωριών μας, των δήμων μας και της Περιφέρειάς μας με πεισμώνουν.Σπουδαία τα νομοθετήματα των Βρυξελλών, σπουδαίες και οι αποφάσεις του Ελληνικού κοινοβουλίου. Δεν τα ακυρώνω. Πιστέψτε όμως, οι αποφάσεις των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων είναι αυτές που αλλάζουν άρδην την καθημερινότητα μας.
Για αυτούς που ίσως να μην γνωρίζουν το επάγγελμά μου, είμαι φυσικοθεραπευτής. Είναι ίσως η αιτία που ποτέ δεν είδα αποκομμένο το πρόβλημα από τον άνθρωπο. Καθημερινά τα προβλήματα των ασθενών μου αναζητούν από εμένα μια ολιστική θεραπευτική αντιμετώπιση σε σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο. Έμαθα να λειτουργώ με ενσυναίσθηση και αυτό πέρασε στο τρόπο που λειτουργώ στα κοινά. Παράλληλα με την άλλη ιδιότητά μου ως πρόεδρος της ΕΠΣ Αργολίδας, μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω πολλά νέα παιδιά από κάθε χωριό της Αργολίδας. Αφουγκράστηκα τις ανησυχίες τους και στο βαθμό που οι δικές μου δυνάμεις επαρκούσαν έσκυψα στα προβλήματά τους.
Φίλες και φίλοι, όλα αυτά τα χρόνια μαθαίνοντας απέξω και την τελευταία στροφή του οδικού δικτύου της Αργολίδας συναντηθήκαμε πολλές φορές. Κτίσαμε μια σχέση εμπιστοσύνης που μας συντροφεύει αδιάλειπτα. Μια σχέση προσωπική. Δεν χρησιμοποίησα ούτε γραμματείς ούτε συμβούλους. Ήθελα την προσωπική μας επαφή αδιαμεσολάβητη. Νιώθω πιο ώριμος και δυνατός από κάθε άλλη φορά και σας ευχαριστώ για τις εμπειρίες που μου έχετε προσφέρει.
Τώρα όμως είναι η ώρα των εκλογών και η συστράτευση όλων των υγιών δυνάμεων με την Νέα Πελοπόννησο και τον Πέτρο Τατούλη είναι καθοριστικής σημασίας για την συνέχιση του μεγάλου έργου που υλοποιείται την τελευταία δεκαετία και έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς.
Στις 26 Μαΐου ελπίζω, στηρίζω, συνεχίζω την Νέα Πελοπόννησο.

Βασίλης Γ. Σιδέρης
Αντιπεριφερειάρχης  Πελοποννήσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates