Social Icons

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Γ ΕΘΝΙΚΗ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ " ΒΟΜΒΑ" ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΚΕΛΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ


Αρκετό διάστημα μετά την οικειοθελή αποχώρησή του από τη Δόξα Μανωλάδας, ο Δημήτρης Μικελάτος «σπάει» την σιωπή του και μιλά στο www.patragoal.gr για τους λόγους που τον οδήγησαν να μην συνεχίσει στην ομάδα της Ηλείας.


Δημήτρη, γιατί αποφάσισες να σταματήσεις από τη Δόξα Μανωλάδας; Τι ακριβώς συνέβη με τον προπονητή σου;
Δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε με την ομάδα, ούτε με τους συμπαίκτες μου (ίσα ίσα που είμαστε φίλοι εκτός γηπέδου), ούτε με τον κόσμο. Είμαι πολλά χρόνια στον χώρο του ποδοσφαίρου. Δεν παράτησα ποτέ καμία ομάδα και δεν τα έβαζα ποτέ κάτω. Δεν κατάλαβα ποτέ τι πρόβλημα είχε ο προπονητής μαζί μου.

Γιατί στο φιλικό ματς με τη Θύελλα σηκώθηκες και έφυγες από το γήπεδο; Μήπως έχεις και εσύ μερίδιο ευθύνης που έφτασαν εκεί τα πράγματα;
Υπήρξε ένα περιστατικό στο ματς με τη Θύελλα που ήταν συνέχεια μιας σειράς πραγμάτων που γίνονταν στην ομάδα. Εκείνη, ήταν η τελευταία φορά που ανέχθηκα κάτι. Σαν παίκτης είμαι πράγματι δύσκολος χαρακτήρας, το ξέρω και το δέχομαι. Είμαι οξύθυμος αλλά δεν τσακώνομαι. Απλά παίρνω εύκολα κίτρινες κάρτες. Ποτέ μου όμως δεν είχα πρόβλημα με προπονητή. Όλοι με αγαπούσαν και ήμουν σωστός απέναντι τους. Πόσο μάλλον ο προπονητής της Δόξας. Είμαι στο χώρο του ποδοσφαίρου και έχω ακούσει πολλά για εκείνος. Για τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα του και την συμπεριφορά του απέναντι σε παίκτες. Το ξέρει όλη η Πάτρα. Ο προπονητής δεν είναι κάτι παραπάνω από τους παίκτες. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός, αλλά είμαστε απλά συνεργάτες.

Εφόσον όμως ήρθε στην ομάδα και είχες ακούσει αυτά, γιατί δεν αποχωρούσες;
Δεν είχα ξαναδουλέψει ποτέ μαζί του. Δεν είχα ακούσει άσχημα πράγματα για τη δουλειά του, αλλά τα… χειρότερα για τον χαρακτήρα του. Δε θεωρώ ότι είμαι ο καλύτερος χαρακτήρας, αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κανέναν. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Να εγκαταλείψω ομάδα. Πάντα πάλευα. Μπορεί και μόνος μου να ήμουν, αλλά πάλευα.

Για πιο λόγο διαφωνήσατε;
Διαφωνήσαμε, γιατί θεωρώ ότι είμαστε συνεργάτες και δεν είναι πάνω από εμάς. Δεν έχει δικαίωμα να μας ειρωνεύεται, να μας μιλάει άσχημα, όταν γνωρίζει ότι έξω από το γήπεδο υπάρχουν δικά μας άτομα. Εγώ συζητάω με τους συμπαίκτες μου και έχουν το ίδιο πρόβλημα. Ο εγωισμός του είναι πάνω απ όλα.

Είχε γίνει στην αρχή κάποιο επεισόδιο μεταξύ σας και η διοίκηση είχε παρέμβει. Τι συνέβη ;
Είχε υπάρξει πράγματι κάποιο επεισόδιο αλλά η διοίκηση μου ζήτησε να γυρίσω. Μου είπε ο πρώην πρόεδρος, Ανδρέας Χαμουζάς «εγώ κάνω κουμάντο στην ομάδα. Σε χρειαζόμαστε».

Στο φιλικό με τη Θύελλα είχες επιστρέψει από τραυματισμό και δεν έπαιξες. Αυτό ήταν που σε ενόχλησε;
Τραυματίστηκα στο πρώτο φιλικό της ομάδας και έκανα μαγνητική γιατί φοβόταν ο γιατρός για ρήξη στον αχίλλειο. Μπήκα μετά από 4 μέρες γιατί έτσι έπρεπε. Έκανα θεραπείες. Γύρισα και έπρεπε να κάνω όλη την προετοιμασία που έχασα, πρώτα ατομικά και μετά με έβαζε με όλη την ομάδα. Αγανάκτησα στο φιλικό με την Αχαϊκή. Ήμουν από τις 4.15 μέσα στον ήλιο και είχε 50 βαθμούς! Και στα υπόλοιπα ζήτησε να κάνουν υπομονή να πέσει ο ήλιος για να ξεκινήσει το φιλικό.

Θεωρείς δηλαδή ότι σου έκανε «καψώνια» και ότι είχε κάτι μαζί σου;
Απέναντί μου και σε άλλους 2-3 παίκτες ήταν προκλητικός και δεν ξέρω για ποιο λόγο. Δεν υπήρχε αξιοκρατία στην ομάδα. Για παράδειγμα, εγώ που ήμουν τραυματίας έπρεπε να κάνω ατομική ένα μήνα για να μπω. Και άλλοι που ήταν τραυματίες και επέστρεφαν, την επομένη έπαιζαν βασικοί! Σίγουρα ξέρω ότι υπάρχουν παίκτες – επιλογή του προπονητή αλλά δεν είναι κάτι παραπάνω από άλλους που προσπαθούν.

Ποια η γνώμη σου για τον Ανδρέα Χαμουζά;
Ουδέν σχόλιο.

Επόμενη μέρα. Τι έχεις σκεφτεί να κάνεις;
Από Γενάρη θα μπορώ να πάω σε άλλη ομάδα. Μιλάω με αρκετές ομάδες. Κάνω προπόνηση στον Διαγόρα, διότι είναι φίλοι μου τα παιδιά στην ομάδα.

Πως βλέπεις τη Δόξα στο πρωτάθλημα; Θα τα καταφέρει;
Δεν ξέρω. Είναι καλοί παίκτες, εύχομαι να πάνε πάρα πολύ καλά για δικό τους καλό. Με δουλειά και προσπάθεια θα τα βρουν όλα. Να μην τα βάζουν κάτω γιατί μπορούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates