Social Icons

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024

Απόκτησε τον Γιάννη Αποστόλου η Ενωση Ερμιονίδας.

 Η ΑΕ Ερμιονίδας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο τερματοφύλακας Γιάννης Αποστόλου είναι μέλος της οικογένεια μας και θα ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας μας την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο (2024-25).

Ο Γιάννης Αποστόλου γεννήθηκε στις 4 Αυγούστου του 1985, έχει διαγράψει ξεχωριστή πορεία στον ποδοσφαιρικό χάρτη της Αργολίδας, μπορεί να προσφέρει πολλά και στα νεαρά παιδιά, πλαισιώνοντας τις θέσεις των γκολκίπερ. Ήταν στην αποστολή του συλλόγου μας στον τελευταίο αγώνα, εκτός έδρας απέναντι στον Ηρακλή Καρυάς. Ο έμπειρος τερματοφύλακας έχει φορέσει ξανά στο παρελθόν τη φανέλα της ΑΕ Ερμιονίδας. Ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο στον Ποσειδώνα Διδύμων, ομάδα την οποία έχει υπηρετήσει για πολλά χρόνια. Έχει αγωνιστεί, ακόμα, σε Κορωνίδα Κοιλάδας, Ερμή Κιβερίου, ΟΦ Ηλιοκάστρου.

«Η ΑΕ Ερμιονίδας έχει γράψει ξεχωριστή ιστορία τα χρόνια που αγωνιζόταν στις εθνικές κατηγορίες και είναι τιμή μου να φοράω τη φανέλα της, χωρίς να ξεχνάω τους συλλόγους που έχω παίξει. Το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα, μου δίνει έξτρα δύναμη για να προπονούμαι σκληρά με τους συμπαίκτες μου και υπό τις οδηγίες του προπονητικού τιμ, κάνοντας με ευχαρίστηση αυτό που μου αρέσει πολύ και με γεμίζει ως άνθρωπο, δηλαδή να παίζω ποδόσφαιρο.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με στόχο να υλοποιήσουμε το πλάνο που έχει καταρτιστεί απ’ τον σύλλογο. Μου αρέσει να υπάρχουν απαιτήσεις, αυτό μας γεμίζει όλους τους παίκτες με θέληση στις προπονήσεις, ώστε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Απ’ την ομάδα προσφέρονται ιδανικές συνθήκες για να παίζεις ποδόσφαιρο, είμαστε όλοι μια "γροθιά" και αυτό είναι πολύ σημαντικό», υπογράμμισε ο νέος μας τερματοφύλακας.

Γιάννη Αποστόλου, καλώς όρισες, επίσημα, στην οικογένεια της ΑΕ Ερμιονίδας. Σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας! Μαζί θα πετύχουμε τους στόχους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates