Social Icons

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ενωση Ερμιονίδας : Ανακοίνωσε τον Νώα Μαυρομμάτη.

 Ποδοσφαιριστές της Ερμιονίδας είναι ο Νώα Μαυρομμάτης  Ο Νώα Μαυρομμάττης είναι 21 ετών (2003)και αγωνίζεται για πρώτη φορά επί Ελληνικού εδάφους αφού έχει γεννηθεί στην Αμερική και στην συνέχεια η οικογένειά του μετακόμισε στην Αργεντινή . Εκεί θα αγωνιστεί με την Κλαμπ Ατλέτικο Πλατένσε (ομάδα της α΄κατηγορίας) η οποία έχεις έδρα το Μπουένος Αυρες.

Για την μεταγραφή του στην ομάδα της Ερμιονίδας ο 21χρονος αμυντικός δήλωσε στην επίσημο site της ομάδας:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω σε ομάδα της Ελλάδας. Έχω πατέρα Έλληνα και μητέρα Αμερικανίδα. Το γεγονός πως θα φοράω τη φανέλα ενός κλαμπ, που έχει γράψει σημαντική ιστορία στις εθνικές κατηγορίες και δείχνει οργανωμένο σε όλους τους τομείς με… έσπρωξε στο να πάρω την απόφαση να έρθω στην ΑΕ Ερμιονίδας. Η ομάδα πραγματοποιεί νέο ξεκίνημα, υπάρχει διάθεση για να χτιστεί κάτι καλό και ανταγωνιστικό και θέλω στην ηλικία που είμαι, να προσφέρω και εγώ σ’ αυτό. Θα δουλέψουμε σκληρά με τους προπονητές μας για να φτάσουμε ως μονάδες και ως σύνολο στο επίπεδο που μπορούμε. Η περιοχή είναι πολύ όμορφη και μ’ έχουν αγκαλιάσει όλοι στην ομάδα. Περιμένω να ζήσω και άλλες στιγμές αγώνων με τον κόσμο κοντά μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates