Social Icons

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Μεταξία Κοντογιάννη : "Θα ήθελα να ασχοληθώ με την Γυμναστική Ακαδημία γιατί ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ"

 Η Μεταξία Κοντογιάννη είναι αθλήτρια στίβου. Είναι 16 χρονών και πάει Β Λυκείου στο Επαγγελματικό Λύκειο Κρανιδίου ΕΠΑ.Λ.

Κατάγεται από την Ερμιονίδα και συγκεκριμένα από το Πόρτο – Χέλι .

Ασχολείται με τον αθλητισμό από τριών ετών. Ασχολείται με τον στίβο, την ποδηλασία και το μπάσκετ .

Έχει λαμπρό μέλλον και θεωρείται από τα ταλέντα της περιοχής μας.

ΔΔ: Πως είναι ένα παιδί να συνδυάζει το σχολείο και τις προπονήσεις σε τόσα διαφορετικά αθλήματα

ΜΚ: Πιστεύω πως με θέληση και οργάνωση όλα γίνονται. Ασχολούμαι μόνο με το τρέξιμο , γιατί με βοηθάει να ξεφύγω από την ρουτίνα των φροντιστηρίων , του διαβάσματος αλλά και από το άγχος. Με την ποδηλασία ασχολούμαι 1 φορά την εβδομάδα.

ΔΔ: Ποια ήταν η μεγαλύτερη σου επιτυχία

ΜΚ: Η μεγαλύτερη μου επιτυχία ήταν οι διασυλλογικοί αγώνες Πελοποννήσου Κ-18 στην Τρίπολη.

ΔΔ: Μίλησε μας για τα αθλήματα καθώς και για τον κάθε σου προπονητή.

ΜΚ: Με το τρέξιμο για πρώτη φορά ασχολήθηκα από τα 12 μου χρόνια . Η πρώτη μου συμμετοχή ήταν τα Διονύσια στην Ερμιόνη στον παιδικό αγώνα στα 1.000 μετρα κατακτώντας την 3 θέση . Μετά ακολούθησαν και άλλοι αγώνες καθώς και ποδηλατικοί

Με τον στίβο αρχικά ήμουν στην ομάδα ΔΡΥΟΠΕΣ Γ.Α.Σ.ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ. Σε συνεργασία με τον προπονητή μου τον Κ. Πετρο τον Σοφικίτη και με σκληρή δουλειά καταφέραμε πολλά. Αποφάσισα να κάνω ένα μεγάλο άλμα να συμμετέχω στους Διασυλλογικούς αγώνες Πελλοπονήσου . Αυτήν την στιγμή ανήκω στην ομάδα ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΡΟΜΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ και προπονητής μου είναι ο κ. Καραπάνος Γιώργος. Έγω και ο προπονητής μου έχουμε βάλει ψηλούς στόχους για την νέα χρονιά .

Με το μπάσκετ ασχολήθηκα από τα 7 μου .Ήμουν σε ένα πρόγραμμα του Δήμου με προπονητή μου τον κ. Σκορδή Γιάννη. Από τα 9 έως τα 14 έπαιξα στην ομάδα του ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ. Ξεκίνησα να παίζω αγώνες από τα 12 μου συγκεκριμένα στο πρωτάθλημα μινι με προπονητή τον κ. Προσίλη Κυριάκο .Στα 13 μου ήμασταν ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΙΝΙ Ε.Σ.Κ.Α.Κ. Παράλληλα στα 13 μου η ομάδα βγήκε 2 θέση στις κορασίδες με προπονήτρια την κ. Κακουριώτη Μαρία . Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου τον καθένα ξεχωριστά , το Δ.Σ. καθώς και τις συμπαίκτριες μου για τα 5 χρόνια που περάσαμε μαζί. Οι προπονητές μου ηταν Πέτρος Ευστρατίου, Γιάννης Κοντογιάννης , Αντώνης Τορβάς , Κυριάκος Προσίλης και Μαρία Κακουριώτη .

Στα 15 μου περίπου χρόνια η ομάδα μας βγήκε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Ε.Σ.Κ.Α.Κ. Στα 16 μου η ομάδα μας βγήκε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΝΕΑΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Ε.Σ.Κ.Α.Κ. . Προπονητής μου και τις 2 χρονιές ήταν ο κ. Σκορδής Γιάννης στον οποίο θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Πρώτον γιατί η αγάπη μου , η εκτίμηση μου προς το τον ιδιο είναι τεράστια , καθώς και η αγάπη του για το άθλημα. Χωρίς τον κ. Σκορδή δεν θα μάθαινα καινούργια πράγματα στον χώρο του μπάσκετ.

ΔΔ: Με τι ασχολείσαι τον ελεύθερο σου χρόνο (που να μην είναι άθλημα)

ΜΚ: Τον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με δουλειές του σπιτιού ή πάω για περπάτημα.

ΔΔ: Ποιον αθλητή ή αθλήτρια έχεις πρότυπο και γιατί.

ΜΚ: Έχω πρότυπο την κ. Καρκαλάτου Ελπίδα γιάτι ήταν η μόνη που είχε κάνει ρεκόρ στα 400 μέτρα στο κλειστό στίβου.

ΔΔ: Με ποιο επάγγελμα θα ήθελες να ασχοληθείς και γιατί.

ΜΚ: Θα ήθελα να ασχοληθώ με την Γυμναστική Ακαδημία γιατί ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

ΔΔ: Σαν παιδί από επαρχία θεωρείς πως οι «φτωχές» εγκαταστάσεις παίζουν ρόλο στην απόδοση ενός αθλητή; Αν ήσουν Αθήνα θα είχες καλύτερη απόδοση και πορεία;

ΜΚ : Δυστηχώς είναι φτωχές οι εγκαταστάσεις και παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην απόδοση του αθλητή. Προσωπικά εγώ βρίσκω τρόπους να ξεπεράσω αυτά τα προβλήματα με την βοήθεια της οικογένειας μου και των προπονητών μου . Σίγουρα ένα ήμουν σε μεγάλη πόλη θα ήταν καλύτερα τα πράγματα .

ΔΔ: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια μετά την αποφοίτηση σου; Σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αθλητική καριέρα ή και τα δύο;

ΜΚ: Τα μελλοντικά μου σχέδια μετά την αποφοιτηση είναι οι σπουδές . Παράλληλα θα ασχοληθώ πιο επαγγελματικά με τον αθλητισμό αλλά πρώτα προέχουν οι σπουδές

Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ERmionida MAGazine στο τεύχος 19 Απρίλιος 2022

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates