Social Icons

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Νικόλας Τανουσάι : " Ζητώ συγγνώμη που έφυγα πριν τελειώσει το πρωτάθλημα.Θεωρώ την Ερμιονίδα οικογένειά μου".

Μία αποχώρηση από την ομάδα της Ερμιονίδας πριν τελειώσει το πρωτάθλημα ήταν του Νικόλα Τανουσάι.

Ο 20χρονος μέσος μετά τον αγώνα με την Κορωνίδα Κοιλάδας είχε παρουσιαστεί στο Δ.Σ. της ομάδας και είχε ζητήσει να αποχωρήσει από την ομάδα καθώς υπήρχαν σοβαροί οικογενειακοί λόγοι  και έπρεπε να βρίσκεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του στην Λάσση της Κεφαλονιάς .

 Ο Νικόλας έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω του Sport-Ermionida στο οποίο αναφέρει: 

«Καταρχάς θέλω να ξεκινήσω με ένα τεράστιο συγγνώμη προς όλους,  στην ομάδα και στο κόσμο που έφυγα , αλλά υπήρχαν λόγοι οικογενειακοί ,  ελπίζω να με καταλάβουν και να μην μου κρατήσει κακία κανένας .

Επιπλέον θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Θανάση Στάικο  που με εμπιστεύτηκε και με πήρε , τους συμπαίκτες μου που πραγματικά τους θεωρώ οικογένεια μου , το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας που μου παρείχε τα πάντα και με εμπιστεύτηκε στην ομάδα , τον φυσιοθεραπευτή κ. Σπύρο και τον φροντιστή κ Παναγιώτη που ήταν  πάντα κοντά μας  για ότι  χρειαζόμασταν .

Θέλω να ευχηθώ από καρδιάς στον προπονητή μου Θανάση Στάικο ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην νέα του προπονητική καριέρα στο πρωτάθλημα της Super League και να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται.

Τελευταίο θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που μας στήριζε στα παιχνίδια και ένα συγγνώμη ξανά που έφυγα»

Ο Νικόλας Τανουσάι διατηρεί μαζί με τον αδερφό του οικογενειακή επιχείρηση εστιατόριο-ταβέρνα στην περιοχή  Λάσση της Κεφαλονιάς .

Οσοι φίλοι από την Ερμιονίδα επιλέξουν να κάνουν τις διακοπές τους στην όμορφη Κεφαλοννιά ο Νικόλας θα σας περιμένει . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates