Social Icons

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Παναγιώτης Σκαλτσάς :Ευχαριστεί τον Ατρόμητο Κρανιδίου για την μεταγραφή του στην Ενωση Ερμιονίδας,


Με γραπτή ανακοίνωσή του στα social media ο ποδοσφαιριστής της Ενωσης Ερμιονίδας
ευχαριστεί τον Ατρόμητο Κρανιδίου για την δυνατότητα που του έδωσε να αγωνιστεί στο πρωτάθλαημα της Γ΄Εθνικής .

Η δημοσίευση :

Με αφορμή την μεταγραφή μου στην ομάδα της ΕΝΩΣΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ που μου εδωσε την δυνατότητα να κάνω τα πρώτα μου ποδοσφαιρικα βήματα. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους προπονητες μου και τους συμπαίκτες, οι οποίοι με βοήθησαν και πιστεψαν σε μένα. Τους ευχομαι υγεία σε ότι κι αν κάνουν και τους υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλυτερο μου εαυτό. Καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates