Social Icons

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Αρης Αν.Μπίμπας :"Χθες μας είπαν αύριο, σήμερα αναλαμβάνουμε εμείς."

Το δικό του μήνυμα έστειλε μέσα από τα social media ο 25χρονος Φουρνιώτης Αριστείδης
Μπίμπας ο οποίος είναι ο νεότερος αντιδήμαρχος πού έχει υπάρξει στο δήμος Ερμιονίδας.

Ανέφερε : 


Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Δήμαρχο Ερμιονίδας κύριο Γιάννη Γεωργόπουλου για την απόφασή του να με ορίσει αντιδήμαρχο του Δήμου Ερμιονίδας.
Όλα αυτά τα χρόνια δίπλα του, μου έδειξε πως για εκείνον η νέα γενιά αποτελεί σημαντικό του μέλημα. Πάντοτε στεκόταν δίπλα μας, πάντοτε ζητούσε την γνώμη μας και πάντοτε έδειχνε πόσο πολύ μας εμπιστεύεται. Όταν κάποιοι μας έλεγαν μην βιάζεστε είστε νέοι ακόμα, δεν ξέρετε, περιμένετε καλύτερα το αύριο που θα έρθει η σειρά σας, εκείνος μας άπλωνε το χέρι και έλεγε ελάτε, τώρα, εδώ, μαζί. Πάντα δίπλα μας και πάντα μαζί μας.

Η θέση ευθύνης που μου αναθέτει ο Δήμαρχος, είναι τόσο μεγάλη, όσο και η θέληση μου για προσφορά στον τόπο μας. Ως ο νεότερος Αντιδήμαρχος που υπήρξε ποτέ στον Δήμο μας, του υπόσχομαι πως δεν πρόκειται να τον απογοητεύσω και θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για να ανοίξουμε το νέο κεφάλαιο που έχει ανάγκη ο τόπος. Για να πάει επιτέλους μπροστά η Ερμιονίδα μας. 

Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά τους συμπολίτες μου, που εμπιστεύτηκαν έναν τόσο νέο άνθρωπο σαν εμένα και με κατέταξαν στις πρώτες θέσεις των νέων δημοτικών συμβούλων.
Η νέα γενιά βγαίνει δυναμικά μπροστά, συμμετέχει ενεργά και συμβάλει καθοριστικά στην δημιουργία της επόμενης μέρας.
Με εκτίμηση
Μπίμπας Αναστ. Αριστείδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates