Social Icons

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Όταν η νέα γενιά με νέες ιδέες επενδύει στη δουλειά!

Ο Παναγιώτης Χατζηαναστασίου του Γεωργίου, τον Σεπτέμβριο του 2017, ανέλαβε τα
ηνία της Οικογενειακής επιχείρησης που διατηρεί στο Κρανίδι: Του Casa Di Pizza.

Στις 23 Δεκεμβρίου 2017, ο πατέρας του Γιώργος, "έφυγε" από κοντά μας, τόσο πρόωρα. 

Με την βοήθεια του Θείου του (και συνεργάτη του αξέχαστου πατέρα του), κ. Ανδρέα Γαλανού, πήρε την πρωτοβουλία να ανακαινίσει πλήρως το (αγαπημένο στην συνείδηση και την προτίμηση του κόσμου), Casa Di Pizza.

Σήμερα και έπειτα από την ριζική ανακαίνιση του μαγαζιού, ο 29χρόνος Παναγιώτης, αισθάνεται δικαιωμένος για την επιχειρηματική πρωτοβουλία που ανέλαβε και περήφανος που έβαλε το δικό του λιθαράκι στο να εξελίξει την επιχείρηση που παρέλαβε από τον πατέρα του:

" Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, στον πατέρα μου για την κληρονομιά που μου άφησε και αναφέρομαι φυσικά στο καλό του όνομα. 
Στον θείο μου-- και συνεργάτη του πατέρα μου-- Ανδρέα Γαλανό, που στήριξε και στηρίζει τις ιδέες και τις προσπάθειες μου, με όλη του την ψυχή .
Στην μητέρα μου, που κάθε μέρα βάζει την δική της μαγειρική πινελιά!
Τέλος σε όλους τους πελάτες που έχουν αγκαλιάσει όλη αυτή την προσπάθεια και δείχνουν καθημερινά την αγάπη και τη στήριξη τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates