Social Icons

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Θανάσης Στάικος : «Για πάντα στην καρδιά μου η Ερμιονίδα»


Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί όλους όσους συνεργάστηκε στα 7.5 χρόνια της θητείας
του στην ομάδα της Ένωσης Ερμιονίδας δημοσιοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας ο Θανάσης Στάικος. 
Η ανακοίνωση είχε προγραμματιστεί να δημοσιοποιηθεί από το απόγευμα της Παρασκευής όμως λόγω της κρισιμότητας του αγώνα της Ερμιονίδας με τον Αστέρα Βλαχιώτη προτιμήθηκε από τον 38χρονο πρώην προπονητή να δημοσιοποιηθεί σήμερα .


Αναφέρει : 

Μετά από 7,5 χρόνια θα πρέπει να αποχωριστώ  την οικογένεια της Ένωσης Ερμιονίδας μέσα  σε  μεγάλη συναισθηματική φόρτιση. Τις τελευταίες μέρες είμαι αποδέκτης απίστευτων εκδηλώσεων υποστήριξης κι αγάπης  από το φίλαθλο κοινό της επαρχίας μας , κάτι που με κάνει να μην μπορώ να σκεφτώ έναν τρόπο να ανταποδώσω.. Αυτό που βιώνω από προχθές με συγκινεί αφάνταστα καθώς η αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος της περιοχής ανεξαρτήτως ηλικίας  είναι τόσο μεγάλη που πραγματικά νιώθω ευλογημένος που ζω αυτές τις στιγμές. Πάντα στην Ερμιονίδα ένιωθα την αγάπη του κόσμου τόσο στο γήπεδο όσο και στην καθημερινότητά μου , αλλά αυτό που συμβαίνει τις μέρες αυτές είναι πρωτόγνωρο και το λιγότερο που μπορώ να πω  είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ !
Το  όραμα του αείμνηστου Βαγγέλη Γούτου για μια  ενωμένη  ποδοσφαιρικά Ερμιονίδα πήρε σάρκα και οστά  το 2011  και η  παρουσία μου στην ομάδα αυτή ως ποδοσφαιριστής από την πρώτη στιγμή της  ίδρυσης της με κάνει περήφανο , πόσο μάλλον με την επιτυχία που γνώρισε αυτός ο σύλλογος μέχρι τώρα. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα η ομάδα οδηγήθηκε σε μεγάλες επιτυχίες κερδίζοντας εθνικά πρωταθλήματα και έγινε πανελλαδικά γνωστή αποκτώντας τον απόλυτο σεβασμό με τη θέση της πλέον στον ελληνικό ποδοσφαιρικό χάρτη. Ήταν υπέροχο που  αγωνίστηκα με τα χρώματα της Ένωσης Ερμιονίδας  για 5 χρόνια και θεωρώ ως ύψιστη τιμή που ήμουν  ο αρχηγός και ηγέτης της ομάδας αυτής. Να είστε όλοι βέβαιοι ότι πάντα προσπάθησα να δίνω και την ψυχή μου στο γήπεδο ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.
Πριν 2,5 χρόνια και κυριολεκτικά μέσα σε μία νύχτα από ποδοσφαιριστής έγινα προπονητής της αγαπημένης μας Ένωσης. Μια νέα ιδιότητα απ’ όπου προσπάθησα να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξε η περιοχή από την πρώτη στιγμή. Ως προπονητής λειτούργησα πράττοντας πάντα αυτό που εγώ πίστευα σωστό και αφοσιώθηκα ολοκληρωτικά στο ρόλο μου με γνώμονα το καλό της ομάδας. Να είστε βέβαιοι ότι ποτέ δεν δέχθηκα να καταπατηθούν οι αρχές που διέπουν το επάγγελμα αυτό και ούτε να καταλύονται οι άγραφοι νόμοι του ποδοσφαίρου. Ο  στόχος ήταν να εκπροσωπούμε την επαρχία μας σε κάθε σημείο της χώρας με αξιοπρέπεια εντός κι εκτός γηπέδων καθώς η αξιοπρέπεια είναι το ιδανικό που διακατέχει και χαρακτηρίζει  τους Ερμιονιδείς διαχρονικά.
Μετά την απομάκρυνσή μου από την τεχνική ηγεσία του συλλόγου με ρωτούν αν με διακατέχει πίκρα και στεναχώρια . Θα ήθελα όλοι οι φίλαθλοι της ομάδας να γνωρίζουν ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να με πικράνει η Ένωση  Ερμιονίδας . Δεν μπορεί κανείς και τίποτα να μου δημιουργήσει άσχημα συναισθήματα για την ομάδα και τον κόσμο της. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στην ομάδα αυτή καθώς μού έδωσε τη δυνατότητα να ξεκινήσω τα πρώτα μου προπονητικά βήματα από το επίπεδο της Γ Εθνικής και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ…

Από την πρώτη στιγμή με αγκαλιάσατε και ένιωσα ότι είμαι ο δικός σας  άνθρωπος ,  με χρίσατε αρχηγό της ομάδας ,μου εμπιστευθήκατε τη θέση του προπονητή και όπως όλοι σας  αναφέρετε ήμουν ο ηγέτης της ομάδας αυτής. Για όλα αυτά έχω χρέος να φανώ αντάξιος της εκτίμησής σας  και να μην προσβάλλω  αυτά που πρέσβευα για το σύλλογο όλα αυτά τα χρόνια αποστέλλοντας  ένα μήνυμα προς όλους   ‘Στηρίξτε την Ένωση Ερμιονίδας ο καθένας με τον τρόπο του και μην αφήσετε κανέναν που χρησιμοποιεί την ομάδα για δικό του συμφέρον να σας ξεθωριάσει την αγάπη που νιώθετε για αυτήν. Κι αυτό γιατί  η  ποδοσφαιρική ομάδα ανήκει στην κοινωνία της επαρχίας της Ερμιονίδας και δεν αποτελεί κτήμα  κανενός όποιο ρόλο και να έχει σε αυτήν.  « Η ομάδα πάνω απ’ όλους»’.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα αυτά τα 7,5 χρόνια τόσο ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής. Πραγματικά θα ήθελα να αναφέρω ονομαστικά όλους όσους γνώρισα και συνεργαστήκαμε  αλλά ο κίνδυνος να ξεχάσω έστω έναν δεν με αφήνει να το κάνω. Για όλους λοιπόν τους  παράγοντες , προέδρους , προπονητές , συνεργάτες , γιατρούς , φυσικοθεραπευτές, φροντιστές και δημοσιογράφους  οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την στήριξη και την βοήθεια τους. Όπως καταλαβαίνετε θέλω να ευχαριστήσω ξεχωριστά τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους υπήρξα συμπαίκτης και πολύ περισσότερο με όσους συνεργάστηκα με την ιδιότητα του προπονητή για την στήριξη τους. Κι επειδή έχω δεχθεί έντονη κριτική για την σχέση μου με τους ποδοσφαιριστές σε αυτά τα δύο και κάτι χρόνια που είμαι προπονητής θα ήθελα να εκδηλώσω για ακόμη μία φορά την μεγάλη αγάπη που έχω προς αυτούς. Γιατί  χωρίς διαιτητές ,προπονητές αλλά και παράγοντες δεν υπάρχει οργανωμένο κι επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Χωρίς ποδοσφαιριστές όμως  δεν υπάρχει καν ποδόσφαιρο.
Θα μου επιτρέψετε επίσης  να κάνω ιδιαίτερη μνεία στη σχέση μου με την οικογένεια Ψυχογιού η οποία ήταν πάντα δίπλα μου σε όλη αυτή τη περίοδο της παρουσίας μου στην ομάδα. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο - αδερφό Γιώργο Ψυχογιό για την στήριξη του μέσα από μία σχέση σεβασμού και αγάπης που θα μείνει για πάντα. Μου είναι πολύ δύσκολο όμως να περιγράψω τα συναισθήματά μου για τον απίστευτο ΑΝΘΡΩΠΟ κ. Αντώνη Ψυχογιό.. Δεν μπορώ να βρω λέξεις για να αποτυπώσω τι αισθάνομαι για αυτόν τον άνθρωπο και τι σημαίνει  για μένα… είναι ο φίλος που περάσαμε αμέτρητες ώρες συζητώντας για την ομάδα και όχι μόνο … είναι αυτός που με έκανε προπονητή και μου εμπιστεύθηκε τα πάντα … είναι ο άνθρωπος που μου στάθηκε σαν  πατέρας μου σε δύσκολες στιγμές… μα πάνω απ’ όλα είναι μια μεγάλη ψυχή ..  αγαπημένε μου κ. Αντώνη σε ευχαριστώ για όλα μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου …
Κάτι παραπάνω από 7  χρόνια σε αυτήν την ομάδα όλοι μας ζήσαμε ανεπανάληπτες στιγμές που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ !! αυτά τα 7 και κάτι μαγικά χρόνια ήταν για μένα η πιο όμορφη περίοδος της ζωής μου ..!! έζησα στο ωραιότερο μέρος της Ελλάδας και γνώρισα υπέροχους ανθρώπους τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο..!! Ίσως οι ντρίπλες , τα γκολ , τα κύπελλα και τα πρωταθλήματα κάποια στιγμή να ξεχαστούν .. όμως αυτά που δεν μπορεί κανένας να ξεχάσει είναι τα συναισθήματα.. η αγάπη που νιώθω για τους ανθρώπους μιας περιοχής που κι εγώ έχω ρίζες,  πραγματικά δεν έχει όρια .. σίγουρα θα μου λείψετε όλοι…  μα  για πάντα  θα βρίσκεστε  στην καρδιά μου . . .
Μου είναι πολύ  δύσκολο να αποχαιρετίσω  την  αγαπημένη μου Ερμιονίδα … για αποχαιρετισμό λοιπόν θα χρησιμοποιήσω κάποιους στίχους ενός όμορφου τραγουδιού:

                         ¨θα βρεθούμε ξανά
                          όταν όλα θα έχουν περάσει
                          θα βρεθούμε ξανά
                          όταν όλοι θα έχουν αλλάξει¨
                                   
  
  Με  εκτίμηση
Θανάσης  Στάϊκος






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates