Social Icons

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Θανάσης Στάικος : Αναλαμβάνω την ευθύνη της ήττας.


Λίγη ώρα μετά την λήξη του αγώνα της
Ερμιονίδας με τον Παναργειακό ρωτήσαμε τον προπονητή της Ερμιονίδας για τα αίτια πού προκάλεσαν την ήττα με τον Παναργειακό .

Μας δήλωσε : 
 "Είμαι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για την βαριά εντός έδρας ήττα με τον Παναργειακό καθώς η ομάδα μας δεν εμφανίστηκε με την απαιτούμενη συγκέντρωση στον αγωνιστικό χώρο. Και όταν συμβαίνει αυτό η ευθύνη ανήκει στον προπονητή και μόνο .
        Στην οικογένεια της Ένωσης Ερμιονίδας έχω την τύχη να ανήκω απο την πρώτη μέρα της δημιουργίας της το 2011  και την τιμή να ήμουν αρχηγός της ομάδας για 6 συναπτά έτη. Για πρώτη φορά σε αυτά τα χρόνια θα επικαλεστώ τον τρόπο συμπεριφοράς και τον χαρακτήρα που έχω επιδείξει έως σήμερα και η αιτία είναι η έντονη παραφιλολογία για τον προχθεσινό αγώνα . Με υψηλή  αίσθηση ευθύνης όσων λέω  διαβεβαιώνω όλους τους φιλάθλους της Ερμιονίδας οτι με τον σημερινό πρόεδρο , το  Δ.Σ του συλλόγου κι εμένα προπονητή η ομάδα μας κερδίζει μονο επειδή ειναι καλύτερη απο τον αντίπαλο ή ηττάται μονο εξαιτίας του οτι ο αντίπαλος ειναι καλύτερος απο αυτήν.
         Όσον αφορά τους ποδοσφαιριστές μας ειναι απόλυτα βέβαιο οτι τους αγαπώ και τους εμπιστεύομαι όσο κανέναν άλλον. Άλλωστε μην ξεχνά κανεις οτι η ομάδα είχε στόχο την αποφυγή του υποβιβασμού και αυτοί οι παίκτες την οδήγησαν έως και την 2η θέση σε σημείο να ανταγωνίζεται την πρωτοπόρο Παναχαϊκή αποδίδοντας μάλιστα κατά γενική ομολογία επιθετικό κι ελκυστικό ποδοσφαιρο. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε οτι την Κυριακή πικράναμε τον κόσμο μας που έδωσε βροντερό παρών στο γηπεδο Κρανιδιου και ίσως κάποιοι για πρώτη φορά αυτήν την σεζόν . Τωρα όμως αυτοί οι νέοι και ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές χρειάζονται πολυ περισσότερο την στήριξη όλων . Και είμαι σίγουρος οτι το φίλαθλο κοινό ομάδας  θα το πράξει. 
    Τέλος δεν έχω καμια αμφιβολία οτι ο λαός της επαρχίας Ερμιονίδας έχει ως υπέρτατο ιδανικό την αξιοπρέπεια και γι' αυτό μπορει να διακρίνει μια κακή στιγμή και μια κακή μέρα !! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates