Social Icons

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Παναγιώτης Δ.Ηλιού : Ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του με το συνδιασμό του Βασίλη Σιδέρη για τις επερχόμενες εκλογές της ΕΠ.Σ.Αργολίδας.



Την υποψηφιότητά του με τον συνδιασμό

του Βασίλη Σιδέρη για τις επερχόμενες εκλογές της Ε.Π.Σ.Αργολίδας πού θα γίνουν τον Μάιο ανακοίνωσε την Κυριακή ( 19/03) ο πρώην πρόεδρος της Κορωνίδας Κοιλάδας Παναγιώτης Ηλιού.
Αγαπητές /οί φίλες και φίλοι, 

Απευθυνόμενος προς την ποδοσφαιρική κοινότητα της Ερμιονίδας, αλλά και την συνολική ποδοσφαιρική κοινωνία της Αργολίδας, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την κάθοδό μου στις επερχόμενες εκλογές της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αργολίδας με τον συνδυασμό του Βασίλη Σιδέρη, τον οποίο και θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις.

 Θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω θερμά τον κ. Σιδέρη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και την άκρως τιμητική γι εμένα πρόταση να στελεχώσω τον συνδυασμό του, ένα συνδυασμό ΝΙΚΗΣ, ώστε να διεκδικήσουμε την αλλαγή στην ηγεσία του Αργολικού ποδοσφαίρου. Μια νίκη που θα σηματοδοτήσει την γενική και ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ στα ποδοσφαιρικά δρώμενα της Αργολίδας σε όλα τα επίπεδα. Την ΑΛΛΑΓΗ που ζητά καιρό τώρα η πλειοψηφία των ενασχολούμενων με το Αργολικό ποδόσφαιρο.

 Όντας ενεργό διοικητικό στέλεχος της Κορωνίδας Κοιλάδας από το 2011 ως υπεύθυνος των τμημάτων υποδομής (ακαδημιών) έως και πέρυσι από την θέση του Προέδρου του συλλόγου, θεωρώ πως έχω συγκεντρώσει την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να κάνω το παραπάνω βήμα και να βοηθήσω από το δικό μου μετερίζι, βάζοντας και γω το λιθαράκι μου στην αναγέννηση του πολύπαθου τα τελευταία χρόνια Αργολικού ποδοσφαίρου. 

Γι αυτούς τους λόγους και εξαιτίας της απόλυτης εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του επικεφαλή του συνδυασμού κ. Σιδέρη, ζητώ από εσάς, τους παράγοντες των ποδοσφαιρικών σωματείων που έχουμε κοινά οράματα, την στήριξή σας. Για ένα Αργολικό ποδόσφαιρο δυνατό και άξιο σεβασμού τον ποδοσφαιρικό χάρτη της χώρας. 

Με τιμή,
Παναγιώτης Δ. Ηλιού 
(Υποψήφιος με τον Βασίλη Σιδέρη για την ΕΠΣ Αργολίδας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates