Social Icons

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Δρομείς Ερμιονίδας : Με την συμμετοχή του Μάκη Πίλουρη ολοκληρώθηκε η «1η γύρα Μάνης»


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το
Σάββατο (18/01) στην Αρεόπολη Λακωνίας ο αγώνας με την ονομασία «1η γύρα Μάνης» .
 Ο αγώνας ουσιαστικά αποτελούσε  έναν πλήρη γύρο της Μέσα Μάνης, με εκκίνηση και τερματισμό την Αρεόπολη! Ο αγώνας διεξήχθη  ολόκληρος επί ασφάλτου και είναι 80χλμ.(ακριβής μέτρηση διαδρομής 80,5χλμ.). 

Το χρονικό όριο του αγώνα είναι 12 ώρες, και θα μπορούν να συμμετάσχουν όλοι όσοι έχουν κάνει Μαραθώνιο ή οποιοδήποτε αγώνα υπεραπόστασης τον τελευταίο χρόνο!
Ο αγώνας  ξεκίνησε από την ιστορική πρωτεύουσα της Μάνης – την Αρεόπολη στις 09.00 π.μ., στην Κεντρική Πλατεία Αρεόπολης και μπροστά από το άγαλμα του Ιστορικού άρχοντα της Μάνης – του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη.
 Ο ΑΓΩΝΑΣ  ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ ΕΨΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ!!!!
Στο αγώνα συμμετείχαν 120 αθλητές. Από τον Σύλλογο Δρομέων Ερμιονίδας η μοναδική συμμετοχή ήταν του Μάκη Πίλουρη ο οποίος τερμάτισε στην 55η θέση με χρόνο 09.56'.


Λίγη ώρα μετά τον τερματισμό του ο Μάκης Πίλουρης ευχαρίστησε μέσω του προσωπικού του προφίλ σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης όσους βοήθησαν στην περοσπάθειά του.


«Ένας υπέροχος αγώνας και  προσωπικός μου στόχος των 80km έλαβε τέλος!!!!!!!
1η Γύρα Μάνης!!: 09.56' 55ος Γενικής κατάταξης ύστερα από 120 συμμετοχές!!!!!

Θέλω πρώτα να πω ένα Μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Giannis Kourkourikis για την άριστη προετοιμασία που έκανα υπό τις εντολές του τερματίζοντας έναν πολύ απαιτητικό αγώνα για τα δεδομένα μου και  υγιείς φυσικά, και νοιώθω επίσης ειλικρινά περήφανος που δουλεύω Μαζί του!!!!!

Ένα  Μεγάλο Ευχαριστώ στους ανθρώπους τους δικούς μου που αγωνιζόντουσαν με τον τρόπο τους δίπλα μου προσφέροντας μου τα Μέγιστα, για να ολοκληρώσω αυτό το δύσκολο αγώνα μου ,και  το ευχαριστώ που μπορούσα να τους πω ήταν ο τερματισμός μου!!!!!!!!

 Ένα επίσης Μεγάλο ευχαριστώ κ στον πρόεδρο των Μαραθωνοδρόμων Αργολίδος Dimitris Birlas που ήταν παρών σε όλους τους Σταθμούς προσφέροντας μας ότι μπορούσε με την Μεγάλη πείρα του!!!!!!!!!
Και  τελευταίους Ευχαριστώ όλους εσάς Φίλους κ Γνωστούς που δεν σταματήσατε με το ενδιαφέρον σας να στέλνετε τα μηνύματα σας κ να τηλεφωνείτε μαθαίνοντας νέα από τον αγώνα μου!!!!!!!»

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates