Social Icons

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Αναστάσιος Γανώσης : "Υποβάλλω την παραίτησή μου από την Ενωση Ερμιονίδας-Αποχωρώ σαν φίλος γεμάτος περηφάνεια".

Την παραίτησή του από το πόστο του γενικού αρχηγού της ομάδας την ομάδα της Ένωσης
Ερμιονίδας δημοσιοποίησε πριν από λίγο ο Αναστάσιος Γανώσης.
Οι λόγοι της παραίτησης αφορούν την εκλογή του σαν περιφερειακός σύμβουλος ύστερα από τις εκλογές της 25ης Μαΐου .

Η Δήλωση παραίτησης  

Επιστολή Παραίτησης

Δια της παρούσης υποβάλλω την παραίτησή μου από το Διοικητικό Συμβούλιο της Αθλητικής Ένωσης Ερμιονίδας. Απόφαση που προέρχεται από την προσήλωση μου στις νέες μου υποχρεώσεις ως Περιφερειακός Σύμβουλος Αργολίδας με συνέπεια να έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο.
•Ως ιδρυτικό μέλος της ομάδας το 2011 και συντάκτης της ιδρυτικής της διακήρυξης εύχομαι το Δ.Σ του Συλλόγου να ξεπεράσει τις προσδοκίες του για την ομάδα και να καταφέρει αυτό που όλοι ονειρευτήκαμε το 2011 και είδαμε μέχρι και στα σαλόνια της Football League να γίνεται πράξη, μια Ερμιονίδα ενωμένη, χαρούμενη, αγκαλιασμένη να γεμίζει το γήπεδο του Κρανιδίου κάθε Κυριακή.
•Αποχωρώ σαν φίλος και γεμάτος περηφάνια έχοντας υπηρετήσει από πολλά και διαφορετικά πόστα την ομάδα χωρίς ποτέ να έχω ιδιοτελείς σκοπούς. •Καλή και επιτυχημένη ποδοσφαιρική σεζόν!


Μετά τιμής
Αναστάσιος Γανώσης
Περιφερειακός Σύμβουλος
Π.Ε Αργολίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates