Social Icons

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Δήμητρα Παππά: “Πιστεύω ακράδαντα στη συνεργασία για το κοινό καλό”


Είναι μια νέα μητέρα που έχει πίστη στης δυνατότητες της και είναι έτοιμη να προσφέρει στα
κοινά της Ερμιονίδας.

Μαχητική, δυναμική και φιλόδοξη η υποψήφια με την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. κ. Δήμητρα Παππά μιλάει για τους λόγους που αποφάσισε να ασχοληθεί με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και εκφράζει την αμέριστη στήριξή της στον επικεφαλής του Συνδυασμού και υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Τάσο Λάμπρου.

- Γιατί αποφάσισες να θέσεις υποψηφιότητα στις Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου με την Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας;

- Πρώτα απ΄όλα είναι για μένα ιδιαίτερη τιμή για εμένα η πρόταση που μου έκανε ο κ. Λάμπρου να είμαι δηλαδή μέλος μιας άξιας και ισχυρής ομάδας.
Αποφάσισα να δεχτώ την πρόταση του γιατί στο πρόσωπο του Τάσου Λάμπρου, εκτίμησα την εμπειρία του, την ειλικρίνειά του, την ισχυρή ομάδα συνεργατών του και το πρόγραμμα της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. το οποίο με καλύπτει και με εκφράζει απόλυτα.
Ως νέα μητέρα και ενεργός πολίτης , είμαι έτοιμη να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου να πετύχουμε ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας και το μέλλον των παιδιών μας…

- Είσαι νέο και άφθαρτο πρόσωπο, που μετέχει για πρώτη φορά στα κοινά. Πιστεύεις ότι οι νέοι μπορούν να δώσουν νέες ιδέες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση;

- Είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας της Ερμιονίδας.
Οι νέοι άνθρωποι, διαθέτουμε μεράκι, αγάπη και διακατεχόμαστε από μια νέα νοοτροπία.
Έχουμε διδαχτεί από τα λάθη του παρελθόντος και φιλοδοξούμε να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας.
Μη ξεχνάτε ότι είμαι μια νέα μητέρα και θέλω τα παιδιά μου, να μεγαλώσουν σε έναν τόπο με μέλλον και ευοίωνες προοπτικές.
Πιστεύω ακράδαντα στην συνεργασία για το κοινό καλό .
Η ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. είναι ένας νεανικός Συνδυασμός και υπάρχει πρόσφορο έδαφος, που μας δίνει ακριβώς αυτή την δυνατότητα: Να γυρίσουμε σελίδα στον Δήμο μας.
Να κρατήσουμε ότι καλό έχουμε διδαχτεί από τους παλαιότερους και να προχωρήσουμε με εφόδια την ορμή της νιότης μας, ένα βήμα πιο μπροστά στο μέλλον μας.
Έχουμε τον ιδανικό συνδυασμό για να το πετύχουμε αυτό.
Την εμπειρία των άξιων συνοδοιπόρων του κ. Λάμπρου και τον νεανικό ενθουσιασμό αλλά και τις γνώσεις για να πετύχουμε το καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας.

- Ζεις και δραστηριοποιείσαι στην Ερμιόνη. Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει για να μην υπάρχει αυτή η αίσθηση ότι είναι παραμελημένη σε σχέση με άλλες περιοχές της Ερμιονίδας;

- Είναι γεγονός ότι την τελευταία πενταετία , δεν έγιναν πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν, έτσι ώστε η Ερμιόνη να είχε τις προοπτικές που άξιζε…
Χρειάζεται ενεργοποίηση όλων των νέων ανθρώπων και κυρίως ενότητα.
Οι εκλογές έρχονται και παρέρχονται αλλά υπάρχει και η επόμενη ημέρα…
Πιστεύω ότι σε όλους τους Συνδυασμούς, υπάρχουν αξιόλογα νέα παιδιά, με τα οποία μας ενώνει το κοινό όραμα για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Συνεπώς αυτό που πρέπει να αλλάξει, είναι η νοοτροπία μας.
Είμαι πεπεισμένη, ότι μόνο αν ευαισθητοποιήσουμε την πλειονότητα των κατοίκων της Ερμιόνης θα έχουμε την δυνατότητα να διεκδικήσουμε ότι δικαιούμαστε.
Καλώ ως νέος άνθρωπος τις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μου , μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους, να βοηθήσουν στη συνολική προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουμε , ώστε η Ερμιόνη, να είναι η πρωταγωνίστρια της ανάπτυξης του Δήμου μας. 
Μόνο όταν αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του πανέμορφου τόπου μας, θα ανταποκριθούμε στην πρόκληση που είναι μπροστά μας .
Είναι το στοίχημα που επιβάλλεται να κερδίσουμε.

- Σε ποιόν τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου επιθυμείς να προσφέρεις;

- Είμαι μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Ερμιόνης και με απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα της εκπαίδευσης των παιδιών μας, ένας τομέας με τον οποίο θέλω να ασχοληθώ και να προσφέρω.
Δεσμεύομαι ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να δικαιώσω τους Δημότες που θα με τιμήσουν με την ψήφο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates