Social Icons

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Δήλωση υποψηφιότητας του Μάνου Αντωνίου με την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ:

Όταν ο Τάσος Λάμπρου, μου έκανε την τιμητική πρόταση να είμαι υποψήφιος Δημοτικός
Σύμβουλος με την Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας αποφάσισα να την αποδεχτώ.

Είναι για εμένα, μια πρόκληση να προσφέρω στον πολιτισμό του τόπου, από τον οποίο κατάγομαι και αγαπώ.
Ο Τάσος Λάμπρου, εκτός από ακέραιο, έντιμο, ηθικό, πολιτικό πρόσωπο, πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ένα ανοιχτό πνεύμα το οποίο θα φέρει στον τόπο μας νέες ιδέες και μια πνοή ανάπτυξης, που τόσο την χρειαζόμαστε.
Είναι ένας νέος άνθρωπος, γέννημα-θρέμμα της Ερμιονίδας, που γνωρίζει όσο κανείς άλλος τα προβλήματα που επί σειρά ετών ταλανίζουν την περιοχή μας και το κυριότερο έχει το πρόγραμμα και τους άξιους συνεργάτες για την επίλυσή τους.
Ο Τάσος Λάμπρου, διακατέχεται από μια διαφορετική πολιτική κουλτούρα.Είναι προσιτός στους συνδημότες του, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης ή τοποθέτησης.Θα είναι Δήμαρχος για όλους τους Δημότες.
Ο λόγος που θέτω υποψηφιότητα, είναι η αναβάθμιση του πνευματικού και πολιτιστικού τομέα της Ερμιονίδας.
Η εικοσαετής εμπειρία μου στον χώρο του Θεάτρου , του Κινηματογράφου, της Τηλεόρασης και η δεκαπενταετής διδασκαλία μου ως δάσκαλος υποκριτικής (αναγνωρισμένος από το Υπουργείο Πολιτισμού), είναι η εγγύηση ότι έχω την γνώση, την ικανότητα και κυρίως την θέληση, να βάλω το δικό μου λιθαράκι στην προσπάθεια να καταστεί η Ερμιονίδα κοιτίδα πολιτισμού.
Η αναβάθμιση του Πολιτιστικού Αυγούστου με αξιόλογες και άκρως επαγγελματικές παραστάσεις (θεατρικές και μουσικές), η παρουσίαση εικαστικών θεμάτων, η εκπροσώπησή τους από πνευματικούς φορείς της χώρας μας καθώς και η δημιουργία θεατρικού εργαστηρίου, (για ενήλικες και παιδιά), στα πρότυπα μιας ανωτέρας Δραματικής Σχολής, είναι κύριοι στόχοι μου.
Η πολυετής συνεργασία μου με τον Τάσο Λάμπρου, η οποία ξεκίνησε το 1998, μου έδωσε την δυνατότητα, να παρουσιάσω στο κοινό της Ερμιονίδας, σημαντικές θεατρικές παραστάσεις με καταξιωμένους και αγαπητούς ηθοποιούς, όπως:Φαίδων Γεωργίτσης, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Νίκος Τσούκας, Γιάννης Ευαγγελίδης και άλλοι, είναι ένας συνδετικός κρίκος για την παρουσίαση καινούριων θεατρικών σχημάτων με καταξιωμένους ηθοποιούς του σήμερα.
Ο ρόλος του ηθοποιού είναι υπόκριση αλλά αυτό που τον διακατέχει βαθιά είναι η αλήθεια. Η αγάπη και ο ζήλος προσφοράς για τον τόπο μας να είναι το κοινό μας όραμα για το οποίο αξίζει όλοι μαζί να αγωνιστούμε.
ΜΕ ΤΙΜΗ 
ΜΑΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates