Social Icons

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Ο Α.Ο Πόρου και ο Μηνάς Μανούσακας στηρίζουν Βασίλη Σιδέρη στις εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας






Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Είμαι  στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω
με τη σειρά μου, την συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας,  με το ψηφοδέλτιο του Βασίλη Σιδέρη.
Θεωρώ ότι ο Βασίλης Σιδέρης με την μεγάλη εμπειρία και την ανιδιοτελή   προσφορά του για τον αθλητισμό  είναι ο πιο κατάλληλος να ηγηθεί  στην προεδρία της ΕΠΣ Αργολίδας.
 Είμαι σίγουρος  πως όλοι μαζί, θα καταφέρουμε να αναγεννήσουμε το Αργολικό ποδόσφαιρο.
Ζητώ με τη σειρά μου τη στήριξη όσων πιστεύουν το πρόσωπό μου, ώστε να βοηθήσω και εγώ στην επίτευξη του στόχου αυτού.
Με τιμή
Μηνάς Μανούσακας  (Α.Ο Πόρου)
(Υποψήφιος με τον Βασίλη Σιδέρη για τις εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates