Social Icons

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Γιώργος Τσόφλιος: Ευχαριστώ την Ενωση Ερμιονίδας μιά ομάδα-οικογένεια η οποία στάθηκε ορόσημο στην καριέρα μου.

 Παρελθόν από την ομάδα της Ενωσης Ερμιονίδας αποτελεί ο Γιώργος Τσόφλιος . Ο 27χρονος επιθετικός με σημερινή του ανακοίνωση στα μέσα κοικωνικής δικτύωσης αποχαιρέτησε με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό κείμενο το οποίο αναφέρει: 

"Θα ήθελα με αφορμή την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με την Ένωση Ερμιονίδας για πρώτη φορά στην πορεία μου στο ποδόσφαιρο να ευχαριστήσω δημόσια μια ομάδα - οικογένεια για εμένα η οποία στάθηκε ορόσημο στην καριέρα μου αλλά και στην ζωή μου, στεκοντας δίπλα μου στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου.

Ειμαι ευγνώμων που γνώρισα όλους αυτούς τους ανθρώπους έζησα σε αυτό το υπέροχο μέρος και εκανα πάνω από όλα φίλους! Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες - φίλους μου αυτά τα 2 χρονια και συγκεκριμένα τα παιδιά της περιοχής τα οποία οδηγούν και οδηγούσαν την ομαδα όλα αυτά τα χρόνια σε τεράστιες επιτυχίες για την περιοχή και ειμαι σιγουρος οτι θα συνεχίσουνε να το κάνουν!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΟΛΑ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates