Social Icons

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Στον 3ο Βυζαντινό Αγώνα Δρόμου 50 χιλιομέτρων έτρεξε ο Μάκης Πήλουρης.

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Ιανουαρίου ο 3ος Βυζαντινός Αγώνας Δρόμου 50
χιλιομέτρων ο οποίος διοργανώθηκε από τον Δήμο Μεγαρέων και τον Οργανισμός Ηρόδωρος.
Συνεργάστηκαν ο Απόλλων Δυτικής Αττικής, οι Αθηναίοι Δρομεία, οι Δρομείς Μεγάρων “ο Όρσιππος” ενώ ο αγώνας υπήρξε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδία Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού – Υπεραποστάσεων ενώ στη διοργάνωση πήραν μέρος πολλοί εθελοντές οι οποίοι στελέχωσαν τις υπηρεσίες.
Συμμετείχαν περίπου 300 αθλητές, αριθμός μεγαλύτερος από τις δύο πρώτες διοργανώσεις και είναι βέβαιο, εφ’ όσον η διοργάνωση τεθεί σε οργανωμένη και επαγγελματική βάση με χορηγούς, θα προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό δρομέων και θα αποτελέσει μείζον αθλητικό γεγονός.
Την Ερμιονίδα εκπροσώπησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο Μάκης Πήλουρης ο οποίος τερμάτισε στην 39η θέση με χρόνο 04.43'29".
Αμέσως μετά τον τερματισμό του έγραψε στην προσωπική του σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης : 


Κ οι τρεις συνεχόμενες χρονιές με βρήκαν παρών στην εκκίνηση.

Κάθε αγώνας μου ξεχωριστός ειλικρινά.
2018, Συμμετοχές 195 22ος 04.41'11"
2019 Συμμετοχές 247 29ος. 04.42'55"
2020 Συμμετοχές. 254 39ος. 04.43'29"

Ο προσωπικός μου απολογισμός για αυτόν τον αγώνα. Θέλω να πιστεύω όμως οτι ο φετινός είναι από κάθε άποψη κ διαχείρισης κ φρεσκάδας ο καλύτερος για μένα παρόλο που ήμουν κ 1' αργότερα.

Τι θέλω να πω : Στο 25ο km είμαι σε 02.15'
Μεχρι το 35οkm που είναι κ το δυσκολότερο του αγώνα με ανηφόρες αρκετές, είμαι σε 01.20' δηλαδή 03.35 κ από το 35ο μεχρι τον τερματισμό το 50οkm έχω τέτοια φρεσκάδα μετά από 35k. αγώνα κ κάνω για τα τελευταία 15km 01.08. 29".
Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω για να σας δείξω το λόγο που το ευχαριστήθηκα κ το πως διαχειριστικα για τα δικά μου δεδομένα ένα τέτοιον αγώνα.
Αφήνω στο τέλος να ευχαριστήσω αυτόν τον Σπουδαίο Άνθρωπο κ προπονητή μου τον Giannis Kourkourikis για αυτά που συνεχίζει να μας μαθαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates