Social Icons

Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

Αποκλειστικές δηλώσεις του Δημήτρη Μέξη στο S-E: "Μου δόθηκε η ευκαιρία να αντιπροσωπεύσω την Ελλάδα και το έκανα με όλες μου τις δυνάμεις "

Λίγες ώρες μετά την άφιξη της Εθνικής Ομάδας Κωφών επικοινωνήσαμε με τον Δημήτρη
Μέξη να μας κάνει μία δήλωση για αυτή την επιτυχία και όχι μόνο .

"Η συγκεκριμένη διάκριση είναι μια τεράστια επιτυχία για όλους μας που ήμασταν εκεί αλλά και για την Ελλάδα..!!
Όλα τα κορίτσια και εμείς μαζί με τις coach Ζέρβα και Αργυρίου δουλέψαμε υποδειγματικά στην προετοιμασία πριν το παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά και κατά τη διάρκεια και αυτό φάνηκε στο τελικό αποτέλεσμα!
Προσωπικά φέτος ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για εμένα καθώς μετά το πέρασμα μου απ τον Πανιώνιο και την Α1 κατηγορία μου δόθηκε η ευκαιρία να αντιπροσωπεύσω την Ελλάδα σ αυτή την μεγάλη διοργάνωση και το έκανα με όλες μου τις δυνάμεις..!!
Τα πιο πολλά συγχαρητήρια βέβαια ανήκουν σ αυτά τα κορίτσια οι όποιες έχουν κατακτήσει 3 χρυσά μετάλλια στη σειρά και είναι παραδείγματα αθλητών και ανθρώπων και μόνο αν κάποιος τις ζήσει από κοντά θα καταλάβει την δυναμική τους και ποσό σημαντική είναι η ομάδα και η Ελλάδα για αυτές.
Σε ερώτηση που αφιερώνει αυτή την μεγάλη επιτυχία μας απάντησε : Αυτή την μεγάλη επιτυχία την αφιερώνω στην οικογένειά μου και στην κοπέλα μου η οποία βρίσκεται πάντα δίπλα μου σε όλες τις στιγμές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates