Social Icons

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Δήλωση του υποψήφιου βουλευτή Αργολίδας Χρήστου Προσίλη


Υποψήφιος με την Νέα Δημοκρατία στις επερχόμενες εκλογές της 7ης Ιουνίου θα είναι
ο Κρανιδιώτης Χρήστος Προσίλης. 
Αμέσως μετά την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του ο Χρήστος Προσίλης έκανε την ακόλουθη δήλωση : 

Φίλοι και φίλες.
Ο πρόεδρος κος Κυριάκος Μητσοτάκης και η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας μου έκαναν την τιμή να με επιλέξουν ώς υποψήφιο Βουλευτή Αργολίδας για τις Εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου.
Η τιμή στο πρόσωπο μου είναι μεγάλη, και υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, να σταθώ αντάξιος της.

Οι μέρες έως τις εθνικές εκλογές είναι λίγες, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία και ούτε αποφορτίζει το τεράστιο βάρος που εγώ και οι συνυποψήφιοι μου στην Αργολίδα και όλη την Ελλάδα, καλούμαστε να σηκώσουμε, προκειμένου με τον αγώνα και την διαρκή μας προσπάθεια, να προχωρήσουμε την Ελλάδα μας, ένα βήμα πιο πέρα, μακρυά απο το σκοταδισμό και τον αναχρονισμό, που βιώσαμε τα τελευταία χρόνια.
Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλόν αγώνα σε όλους τους συνυποψηφίους μου, και να θυμίσω ότι αυτοσκοπός είναι η ανάκαμψη και η ανάταση της χώρας μας.
Σας ευχαριστώ όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates