Social Icons

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήρια επιστολή του Μανώλη Φλωρή



Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω θερμά για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό
μου στις δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019 και για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε για μια ακόμα φορά Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Ερμιονίδας.
Ευχαριστώ τον επικεφαλής της παράταξής μας κ. Τάσο Λάμπρου και τους συνυποψήφιους μου για τον ειλικρινή και έντιμο προεκλογικό αγώνα που δώσαμε.
Παραμένοντας πιστός στις αρχές και τις θέσεις μου, σας διαβεβαιώνω ότι θα ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη που μου δείξατε και θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου να επιτύχουμε ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας.

Με Εκτίμηση
   Φλωρής Μανώλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates