Social Icons

Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Παναγιώτης Δ.Ηλιού : " Θερμές ευχαριστίες μου σε κάθε μια κι έναν από εσάς , που μ εμπιστευτήκατε και με τιμήσατε "

Έχοντας πια φτάσει στο πέρας της εκλογικής διαδικασίας για τις Κοινότητες , θα ήθελα να
εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου σε κάθε μια κι έναν από εσάς , που μ εμπιστευτήκατε και με τιμήσατε , προσφέροντάς μου την ψήφο σας. Μου δώσατε έτσι γι ακόμα μια φορά , θέση στο Κοινοτικό Συμβούλιο της Κοιλάδας.

Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ όλα τα μέλη (5) που εκλέγονται και φυσικά τα μέλη της ομάδας μας που για λίγα ψηφοδέλτια έχασε το 50% ανάμεσα σε 3 συνδυασμούς , δείγμα της τεράστιας προσπάθειας που καταβάλαμε.
Τέλος , θα θελα να ευχαριστήσω από καρδιάς 2 σημαντικούς παράγοντες σ όλη αυτή την προσπάθεια.
Πρώτον , την οικογένεια μου και τους δικούς μου ανθρώπους που με ανέχθηκαν σ όλη αυτή την προεκλογική περίοδο.
Δεύτερον , τον αυριανό Δήμαρχο Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος για την αμέριστη εμπιστοσύνη και την στήριξη στην ομάδα μας.
Προχωράμε όλοι μαζί για μια Κοιλάδα και μια Ερμιονίδα δυνατή με Δήμαρχο τον Γιάννη Γεωργόπουλο !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates