Social Icons

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Κώστας Ζαχαρόπουλος : Θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας»




Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
έχω την τιμή να σας ανακοινώσω ότι αποδέχτηκα την πρόταση του υποψήφιου Δημάρχου
Ερμιονίδας Τάσου Λάμπρου και θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας» στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019.
Η πεποίθησή μου ότι οφείλουμε όλοι μας και ειδικότερα εμείς οι νέοι άνθρωποι, να ασχολούμαστε με τα κοινά του τόπου μας καθώς επίσης και η κρισιμότητα των επόμενων δημοτικών εκλογών, υπήρξαν οι καταλύτες στο να λάβω αυτή την απόφαση.
Είναι επιτακτική ανάγκη ο πανέμορφος τόπος μας να γυρίσει σελίδα και να ξεφύγει από την αδράνεια, την απραξία, το τέλμα και την  οικονομική ανεπάρκεια των τελευταίων πέντε χρόνων.
Είμαι σίγουρος ότι ο Τάσος Λάμπρου είναι ο καταλληλότερος να υπηρετήσει τον θεσμό του Δημάρχου Ερμιονίδας, διότι διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση, εργατικότητα, συλλογικό πνεύμα διοίκησης και μια ισχυρή και ικανή ομάδα συνεργατών, έτσι ώστε όλοι μαζί να εφαρμόσουμε με επιτυχία το πρόγραμμα της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.
Οφείλουμε όλοι να αγωνιστούμε με αλήθεια, μακριά από προσωπικές φιλοδοξίες και στρατηγικές, για να μπορέσει η τοπική αυτοδιοίκηση να στηρίξει την κοινωνία που πλήττεται.
Δεσμεύομαι ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια, προκειμένου να θέσουμε το Πορτοχέλι και την Ερμιονίδα σε μια νέα αναπτυξιακή τροχιά και να  επιτύχουμε όλοι μαζί ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας και για το μέλλον των παιδιών μας.

Προχωράμε μπροστά και γυρίζουμε σελίδα,
 Όλοι Μαζί για την δικιά μας Ερμιονίδα.
#proxwrame #gyrizoume_selida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates