Social Icons

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Γεώργιος Ε. Γαλανόπουλος:''Έχω την τιμή και την χαρά να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου, σε ένα νέο και ΑΝΕΞΑΡΗΤΟ ψηφοδέλτιο στο Κρανίδι''


"Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες.
Κρανιδιώτισσες και Κρανιδιώτες.
Είμαι ένας από εσάς!
Γέννημα θρέμμα Κρανιδιώτης.
Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με αρχές και αξίες .

Δημιούργησα την δική μου οικογένεια , στην οποία μετέδωσα τις ίδιες αρχές και αξίες:
Ήθος, εντιμότητα, αξιοπρέπεια, εργατικότητα και απαράμιλλη αγάπη για τον τόπο μας.
Ανιδιοτελής αγάπη για την πρόοδο και την ανάπτυξη του Κρανιδίου!
Φίλες και φίλοι μου,
Με συναντάτε παντού!
Στην πάνω πλατεία, στην κάτω πλατεία, σε κάθε γειτονιά και σοκάκι του Κρανιδίου!
Ξέρετε πόσο έχω αγωνιστεί προκειμένου να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις όσο το δυνατόν περισσότερα στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα.
Στον τόπο που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε εμείς και τα παιδιά μας!
Στο διάβα της ζωής μου πορεύτηκα με το κεφάλι ψηλά. Το ίδιο θα κάνω και τώρα γιατί έχω μάθει να εργάζομαι. Και όποιος εργάζεται πορεύεται με έργα και όχι με λόγια!
Από το 1991 μετέχω ενεργά στα κοινά του τόπου μου.
Πριν από 28 χρόνια, μαζί με μια ομάδα συνεργατών και φίλων, ιδρύσαμε τον Εμπορικό-επαγγελματικό και βιοτεχνικό Σύλλογο Κρανιδίου που αποτελεί μέχρι και σήμερα την «καρδιά» των επαγγελματοβιοτεχνών του Κρανιδίου.
Το 1998 με γνώμονα την διάθεση ενεργής προσφοράς στα κοινά, μετείχα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Από τότε μέχρι και σήμερα «οικοδομήσαμε» μια σχέση εμπιστοσύνης η οποία αποδείχτηκε αναλλοίωτη στον χρόνο!
Με τιμήσατε με την ψήφο σας, την εμπιστοσύνη σας και την φιλία σας.
Ήμουν, είμαι και θα συνεχίσω να είμαι στο πλευρό σας ώστε να αγωνιστούμε από κοινού για να πάμε τον τόπο μας, το Κρανίδι μας, ακόμα πιο ψηλά!
Φίλες και φίλοι μου,
Έχω την τιμή και την χαρά να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου, σε ένα νέο και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ψηφοδέλτιο, (σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές), με συμπαραστάτες και συνυποψηφίους , άξιους συμπατριώτες μας με την δική τους διαδρομή και ενεργή συμμετοχή στο τόπο μας.
Σας καλώ να γίνετε συνοδοιπόροι στο όραμα μας για την βελτίωση της καθημερινότητας μας!
Σας καλώ όλες και όλους, σε έναν κοινό και καθαρό αγώνα με σκοπό την πρόοδο, την ανάδειξη και την αξιοποίηση όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Κρανιδίου.
Στον αγώνα αυτό δεν περισσεύει κανείς!
Με εκτίμηση
Γεώργιος Ε. Γαλανόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates