Social Icons

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Sport-Ermionida Απάντηση στον κύριο Μουζακιώτη





Με έκπληξη διάβασα την Πέμπτη  26 Μαρτίου ένα δελτίο τύπου το οποίο έχει συνταχτεί από εσάς για λογαριασμό της ομάδας του

ΠΑΟΚ Κουτσοποδίου αν και πραγματικά θα ήθελα να φέρει την υπογραφή του προέδρου σας σχετικά με το δημοσίευμα του blog μας το Σάββατο 21 Μαρτίου με τίτλο «Α1 ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ : Τα αποτελέσματα του Σαββάτου».
Θα ξεκινήσω να σας απαντάω σε μία –μία τις ενότητες του δελτίου σας. 

Οι φιλικές μου σχέσεις  με την Κορωνίδα Κοιλάδας 

Όσο για τις φιλικές και προσκείμενες απόψεις μου για την Κορωνίδα πού αναφέρετε , σας λέω ΝΑΙ. Είμαι κοντά και στην Κορωνίδα Κοιλάδας και στον Ποσειδώνα Διδύμων και στον ΟΦΗ Ηλιοκάστρου και στον Πορτοχελιακό και στην μεγάλη Ένωση Ερμιονίδας της οποίας έχω την τιμή είμαι μέλος στο γραφείο τύπου.
Δεν είμαι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ κύριε Μουζακιώτη απλά  έχω μάθει να γράφω την αλήθεια , να γράφω αυτά πού βλέπω.. Εννιά χρόνια τώρα δεν  κατευθύνομαι από κανέναν γιατί δεν ζω από αυτή την ενασχόληση μου  . Το κάνω από χόμπι και για αυτό θα γράφω αυτά πού βλέπω και αυτά πού διασταυρώνω. Βρίσκομαι κοντά στην Κορωνίδα γιατί είναι μία καθαρή ομάδα και τους αγώνες τους δίνει μέσα και όχι έξω από το γήπεδο.
 
Αναφέρετε ότι δεν ήμουν παρών στον συγκεκριμένο αγώνα .

 Ναι δεν ήμουν εγώ όμως υπήρχαν κάποιοι δικοί μας άνθρωποι και μας ενημέρωσαν.  Και πρώτη και καλύτερη η ομάδα του Αργοναύτη Νέας Κίου της οποίας το Δ.Σ. δημοσίευσε το απόγευμα της Πέμπτης ( 26/3) δελτίο τύπου σχετικά με τον αγώνα . Τι άλλο θέλετε; Τουλάχιστον δεν περιμένατε λίγο να βραδιάσει; 

Όμως κύριε Μουζακιώτη είναι δυνατόν να φεύγει ένας ποδοσφαιριστής ( Αλεξάντερ Νέτζια)  με ασθενοφόρο από το γήπεδο ύστερα από  γονατιά  στα πλευρά , πού όλοι ξέρουμε τις συνέπειες πού μπορεί να έχει στην υγεία του ποδοσφαιριστή ένα τέτοιο κτύπημα  και ο διαιτητής να μην δίνει ούτε την κίτρινη κάρτα; Και μάλιστα όπως παραδέχεται μέσω facebook  ο ποδοσφαιριστής σας Γιάννης Διαμαντής προς τον Νέτζια  λέγοντάς του ακριβώς :
Περαστικά αδερφέεε!!! Αλλαγή ήθελα ν σε βγάλω  όχι νοσοκομείο αλλά ντάξει. ( υπάρχει φωτογραφία) .



Αλήθεια κύριε Μουζακιώτη αυτές τις τακτικές μαθαίνετε στους ποδοσφαιριστές σας  προκειμένου να πάρετε το πρωτάθλημα θα πρέπει να στέλνετε τους αντιπάλους στο νοσοκομείο ή να τους προκαλείται να πάρουν κόκκινη κάρτα ;Εχετε ομάδα ποδοσφαίρου ή τζούντο;

 

Μετά ο ποδοσφαιριστής του Βασίλης Κουριώτης δέχτηκε κτύπημα με τις τάπες και έπαθε μερική ρήξη. Επίσης του Κώστα Πηλιαφά ένα παιδί 16 ετών  ο οποίος « έφαγε» κεφαλοκλείδωμα με το πόδι μάλλον από τον Αιβαλιώτη ( δεν θυμάμαι)  και εδώ το ίδιο ούτε κάρτα.

Στον τελικό του Κυπέλλου ο Γιάννης Ευθυμίου έκανε ένα φάουλ σαν αυτά πού γίνονται στους αγώνες και ο διαιτητής τον απέβαλε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Και μάλιστα τιμωρήθηκε με τρεις αγωνιστικές. Και αναφερόμαστε σε ένα ποδοσφαιριστή «κόσμημα» για το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Είπατε κάτι;

 Όσο για το σχόλιο πού δημοσιεύετε σχετικά με την δήλωση του κυρίου Ξυλά στο facebook , ο γενικός αρχηγός του Αργοναύτη έγραψε το αυτονόητο σχετικά με το ενδιαφέρον σας για την υγεία του ποδοσφαιριστή. Δεν διαβάζω να λέει ότι το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Απαντάει όμως σε ένα post στο facebook λέγοντας "Νικόλαος Ξυλάς Απλα να συμπληρωσω οτι στην φαση που χτυπησε ο Αλεξης ο διαιτητης δεν σφυριξε φαουλ.Δεν θελω να πω τιποτα αλλο γιατι κινδυνεύω να μην ξανακατσω στον παγκο της ομαδας μου." Αυτό τα λέει όλα .



Και δεν είναι τυχαίο ότι την Τρίτη ( 24/3) οι παράγοντες του Αργοναύτη επισκέφτηκαν έξαλλοι τα γραφεία της ΕΠΣΑ για να ζητήσουν εξηγήσεις ;

Μας λέτε για τον αγώνα στην Κοιλάδα για το πρωτάθλημα . Υπάρχει το βίντεο αν θέλετε. Γιατί δεν αναφερόσαστε στον αγώνα κυπέλλου πού δεν είχατε δεύτερο τερματοφύλακα να βάλετε όταν ο Κομπόσης πήρε κόκκινη κάρτα και έπαιξε τερματοφύλακας ο Καζάς. Έτσι θα πάρετε πρωτάθλημα; 

 

Αυτά κύριε Μουζακιώτη........

Η συντακτική ομάδα του Sport-Ermionida

 

 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates