Social Icons

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΜΠΟΛΑΝΟ : ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ


Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας έκανε αμέσως μετά την κλήρωση του πρωταθλήματος ο προπονητής της ομάδας Ρομπέρτο Μπολάνο.

Ανάφερε :


"Η κλήρωση δεν είναι ούτε καλή, ούτε και άσχημη. Το θετικό είναι ότι ξεκινάμε με εντός έδρας παιχνίδι αλλά αντιμετωπίζουμε μία πολύ καλή ομάδα, τα Χανιά. Όλα τα παιχνίδια τα βλέπουμε ένα προς ένα, κάθε Κυριακή και βλέπουμε.

 Έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στους ποδοσφαιριστές μου, έχουμε πολύ καλή ομάδα αλλά το 70% είναι νέα παιδιά και χρειάζεται υπομονή.

Δεν φοβόμαστε κανέναν, παίζουμε σωστό ποδόσφαιρο και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, ξαναλέω ότι έχουμε πολύ καλούς ποδοσφαιριστές , έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά και πάμε για ότι καλύτερο.

Έχουμε μπροστά μας το δεύτερο ημίχρονο με τον Παναιγιάλειο και αυτό κοιτάμε τώρα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates