Social Icons

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ : «Δεν γλυτώνει η Ερμιονίδα»! Ο «Κόλκα» του Μεσσηνιακού ξεσπαθώνει…



Ο μεγάλος απών του τεράστιου αγώνα της Κυριακής στο γήπεδο του ΜΓΣ σίγουρα δεν είναι άλλος από τον τιμωρημένο, με 4 κίτρινες κάρτες από το ντέρμπι με τη Μαύρη Θύελλα, Κώστα Αργυρόπουλο.



Ο 28χρονος «Κόλκα», ο αρχηγός και φυσικός ηγέτης των «πρασίνων», του ιστορικότερου (εν ενεργεία) συλλόγου της χώρας μας και  ένας από τους καλύτερους σίγουρα αμυντικούς μέσους της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, μιλά στο Sportstonoto.gr για την «μητέρα των μαχών», το πολύ κρίσιμο αυτό παιχνίδι, κρίσιμο τόσο για την ομάδα του, όσο βέβαια και για τη Μαύρη Θύελλα:
«Με ή χωρίς εμένα η Ερμιονίδα δεν έχει καμία τύχη την Κυριακή στην Καλαμάτα. Είμαι απολύτως σίγουρος ότι οι συμπαίκτες μου θα καλύψουν το καινό μου! Ο Μεσσηνιακός θα τα δώσει όλα μέσα στο γήπεδο, θα παίξουμε με πάθος για την νίκη, πρώτα απ’ όλα για την ομάδα μας και τους εαυτούς μας και μετά για ολόκληρη την πόλη μας. Πιστεύω ότι ο κόσμος της Καλαμάτας θα γεμίσει το γήπεδό μας και θα βοηθήσει τους συμπαίκτες μου έτσι ώστε εύκολα ή δύσκολα να φτάσουν στην νίκη. Καλή ομάδα δεν λέω η Ερμιονίδα, όμως από εμάς εξαρτάτε αν θα νικήσουμε ή όχι και από κανέναν άλλον! Σας ξαναλέω λοιπόν ότι καλός Μεσσηνιακός με τον κόσμο στο πλευρό του νικάει την Κυριακή σίγουρα την Ερμιονίδα. Δεν γλυτώνει με τίποτα σας λέω…»!!!

http://sportstonoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates