Social Icons

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΙΩΣΗΦ ΜΕΡΤΥΡΗΣ ΓΙΑ ΚΟΥΓΙΑ: «Εγώ πήγα στο δικαστήριο, αυτός πήρε 6 φορές αναβολή…»!


Το μπαλάκι που τους πέταξε ο Αλέξης Κουγίας την Δευτέρα το βράδυ στο «Όλα στη φόρα», δεν το άφησε να πέσει ούτε ο πρόεδρος της Ερμιονίδας
Ιωσήφ Μερτύρης,  ο οποίος μετά την παρέμβαση και του Βαγγέλη Αγγελή πήρε τηλέφωνο στην εκπομπή του Σωτήρη Γεωργούντζου στην τηλεόραση Best (ΦΩΤΟ) και είπε τα εξής:
«Μ’ έκπληξη είδαμε σήμερα από την Ερμιόνη την παρέμβαση του κυρίου Κούγια στην εκπομπή σας να μιλά με αυτόν τον τρόπο τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα μου. Δεν θέλω να σχολιάσω τόσο αυτά που είπε για εμένα, ούτε για τον αγώνα του Παναργειακού, του οποίου ήμουν πρόεδρος τότε και την υπόθεση δωροδοκίας του αγώνα με την Παναχαϊκή. Ούτε καν για την μήνυση που έχει κάνει σ’ εμένα. Άλλωστε ο κ. Κούγιας έχει κάνει μηνύσεις στη μισή Ελλάδα. Απλά έχω να του πω ότι εγώ πήγα 6 φορές (!) στο δικαστήριο και αυτός πήρε έξι φορές αναβολή. Όσο για αυτό που με κατηγόρησε ότι ανήκω στον  ακραίο υπόκοσμο του ποδοσφαίρου, τον πληροφορώ ότι εγώ στη ζωή μου μία φορά έχω πάει πάλι και για άλλη υπόθεση στα δικαστήρια και αυτή ήταν ως μάρτυρας…».
Τέλος, ο ισχυρός άνδρας της Ερμιονίδας είπε και τα εξής: 

Η συνέχεια ΕΔΩ 

http://www.sportstonoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates