Social Icons

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΑΛΕΞΗΣ ΜΑΝΤΖΟΥΝΗΣ : ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Όπως προαναφέραμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας παρελθόν από τον πάγκο της Κορωνίδας Κοιλάδας αποτελεί από το Σαββάτο
ο Αλέξης Μαντζούνης . Σε τηλεφωνική επικοινωνία το απόγευμα της Τρίτης ο Μεσσήνιος προπονητής ανέφερε για το ξαφνικό διαζύγιο :

"Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και το συμβούλιο για την ευκαιρία που μου έδωσαν να αναλάβω την ομάδα. Ευχαριστώ τους λίγους αλλά αγνούς φιλάθλους της ομάδας .Θέλω να ξέρουν ότι μέσα από τα λάθη μου πάλεψα και έκανα κατάθεση ψυχής ΜΟΝΟ για το καλό της ομάδας και ΠΟΤΕ για το δικό μου. Αν αυτό δεν στάθηκε αρκετό να βρεθεί η ομάδα στην πρώτη θέση και ήμουν εγώ η αιτία, εύχομαι ο επόμενος προπονητής να την οδηγήσει όσο γίνεται πιο κοντά σε αυτήν. Ευχαριστώ και τους ποδοσφαιριστές  που με ανέχτηκαν για την επιμονή μου να δουλεύουν πάντα σε υψηλούς ρυθμούς και απαιτήσεις και  τέλος ευχαριστώ ιδιαίτερα τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Παναγιώτη Τσατσαρό για την μεγάλη στήριξη στο πρόσωπο μου.
Φίλε Τακούλη ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ. για μια φορά

ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΡΩΝΙΔΑ

Υ.Γ. Η μόνη μου πίκρα είναι ότι η αλήθεια δουλειά, το πάθος και η αγάπη για την ομάδα έφυγαν και έμειναν το ψέμα, η υποκρισία και η τεμπελιά."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates