Social Icons

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Γιώργος Κιοσσές : Είμαι «εγκλωβισμένος» στην ΑΕ Λευκίμμης.

Βρίσκεται στα γήπεδα 17 περίπου χρόνια προσφέροντας ανελλιπώς τις υπηρεσίες του στις
ομάδες όπου και αγωνίστηκε. Ο λόγος για τον 34χρονο σήμερα  Γιώργο Κιοσσέ.

Τον συναντήσαμε στον τόπο διαμονής του  στην πανέμορφη Ερμιόνη. Σε ερώτηση μας εάν σκέφτεται την επιστροφή του στην Ένωση Ερμιονίδας    μετά από ένα χρόνο απουσίας στο νησί των Φαιάκων την Κέρκυρα όπου αγωνίστηκε με τα χρώματα της Λευκίμης το πρόσωπό του άλλαξε όψη…
«Δυστυχώς δεν μπορώ να κλείσω σε κάποια ομάδα και δεν ξέρω εάν θα μπορέσω γιατί η ομάδα της Λευκίμης  κρατάει το δελτίο μου  και θα έπρεπε να είχε τελειώσει το θέμα μου έτσι ώστε να βρίσκομαι ήδη στον επόμενό μου ποδοσφαιρικό σταθμό  …είμαι εγκλωβισμένος ……. στην προηγούμενη μου ομάδα.  Βρίσκομαι στα γήπεδα 17 χρόνια και αυτό μου συμβαίνει για πρώτη φορά. Έχω ζήσει πολλά μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Όμως αυτό που δεν έχω ζήσει ακόμα είναι   να είμαι υποχείριο οποιουδήποτε. Και λέγοντας υποχείριο εννοώ ότι από την στιγμή που έληξε η συνεργασία μου με την Λευκίμη έπρεπε να μου είχαν στείλει το δελτίο μου κάτι που δεν έγινε.  Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να δείχνει τη δύναμη του επειδή κρατάει ένα χαρτί.  Γνωρίζετε πως με σεβασμό προς τους ανθρώπους και την ομάδα έδωσα τα πάντα για την ομάδα της ΑΕ Λευκίμμης. Θέλω όμως να τελειώσει η περιπέτεια η οποία έχει αντίκτυπο και στην οικογένειά μου»
Αυτά μας  ανέφερε ο Γιώργος Κιοσσές με πολύ πικρία . Θέλουμε να πιστεύουμε πώς αυτή η περιπέτεια θα λάβει τέλος γιατί και η μεταγραφική περίοδος του καλοκαιριού πλησιάζει στο τέλος και θα πρέπει να βρει την επόμενή του ποδοσφαιρική στέγη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates